• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403040402243
  • خبرنگار : 71460

کولاکوویچ بعد از صعود صربستان به المپیک چه گفت؟

کولاکوویچ بعد از صعود صربستان به المپیک چه گفت؟

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد صربستان برای تفریح به بازیهای المپیک نمی‌رود.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار هفته سوم لیگ ملت های والیبال اسلوونی موفق شد مقابل تیم ملی والیبال صربستان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد. اسلوونی پس از پایان این دیدار با ۱۲ بازی و ۲۸ امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت و تیم ملی والیبال صربستان نیز با انجام ۱۲ بازی و ۱۷ امتیاز در رتبه ۱۰ جدول ایستاد و البته جواز حضور در المپیک را به دست آورد.

ایگور کولاکوویچ ماموریتش را با تیم ملی صربستان انجام داد و جواز حضور در المپیک را کسب کرد. او در صحبت هایی بعد از این موفقیت گفت:  سه سال کار مشترکمان که با مشکلات و مصدومیت های زیاد همراه بود، تمام شد و مطمئنا خیلی خوشحالیم چون به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم. رفتن به بازی های المپیک رویایی است که به حقیقت پیوست. در حال حاضر فردا باید به این فکر کنیم که چگونه در المپیک عمل کنیم. ما دوست نداریم برای تفریح به آنجا برویم، بلکه برای بالاترین جایگاه ممکن خواهیم جنگید. حالا باید فداکاری کنیم.  چنین رقابت بزرگی تمرکز حداکثری می‌خواهد و باید آماده به پاریس برویم. هفت روز استراحت خواهیم داشت و بعد از آن تمریناتمان را برای حضور در المپیک انجام خواهیم داد.

بعد از مشخص شدن ۱۲ تیم حاضر در المپیک، تیم های فرانسه میزبان، لهستان و کانادا در سید نخست قرار گرفتند. 

قرعه کشی بازیهای  المپیک در رشته والیبال مردان قرار است چهارشنبه ۶ تیر برگزار شود و دوازده تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفانشان را خواهند شناخت. 

دوازده تیم حاضر در المپیک

- فرانسه (میزبان)
- آلمان (صعود از مسابقات جهانی)
- برزیل (صعود از مسابقات جهانی)
- ژاپن (صعود از مسابقات جهانی)
- آمریکا (صعود از مسابقات جهانی)
- لهستان (صعود از مسابقات جهانی)
- کانادا (صعود از مسابقات جهانی)
- ایتالیا (صعود از رده‌بندی)
- مصر (بهترین تیم آفریقا) 

- اسلوونی (صعود از رده‌بندی)

- آرژانتین (صعود از رده‌بندی)

- صربستان (صعود از رده‌بندی)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۱۶:۳۵

آنچه که از عملکرد کادر فنی و مربیان و علی الخصوص بازیکنان تیم ملی والیبال مشهود بود اینکه یک جای کار آنها میلنگد و نه که خیلی ضعیف شده باشند .چون اگر اینطور بود به آرژانتین ۳ بر هیچ میباختند و نه ۳ بر ۲ آمریکا و هلند را هم نمیبردند و....مسئله اصلی اینجاست که میبایست که یک مغز متفکر خلاق که بسیار از کارشناسی هم بالاتر هست بیاید و این گره کور را پیدا و آنرا بگشاید.حالا آن تفکر خلاق کجاست ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۴ ۲۲:۲۰

خوبه نتایج اسلونی رو نگرفت ایران راحت با این تیم درب و داغون میتونست ببره اگه ترکیب بجای عبادی پور خانزاده نصری بودن هیچ تیمی به راحتی نمیتونست امتیاز بگیره ولی خب هر چه خوردیم از عبادی پور بود

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۰۶:۲۸

اصلابازی بلد نیست عبادی پور باختهای تیم ایران همش بخاطر این بودمن نمیدونم چطوری میبره توایتالیا ولهستان بازی میکنه بازی بلد نیست