• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040402203
  • خبرنگار : 50163

حضور در انتخابات قدردانی ملت ایران از خدمات شهید آیت‌الله رئیسی است

حضور در انتخابات قدردانی ملت ایران از خدمات شهید آیت‌الله رئیسی است

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: حضور پرشور در انتخابات پیش رو تقدیر از خدمات شهید آیت‌الله رئیسی است.

احمد ذوالقدر امروز (دوشنبه ۴ تیر ماه) در جلسه هم‌افزایی با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان ابهر که در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی در انتخابات پیش‌رو برگزار شد، با بیان اینکه علاوه بر ثروت یکی از آیتم‌هایی که منجر به قدرت‌گیری یهود و صهیونیسم شده رسانه است، اظهار کرد: با توجه به نقش رسانه در جامعه باید توجه ویژه‌ای به این بخش وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم با جوانان صحبت کرده و علاوه بر اهتمامی که برای حل مشکلات آنان داریم دستاوردها را برایشان تبیین کنیم، ادامه داد: اگر واقعا به نظام، انقلاب و کشورمان علاقه داریم باید برگشته و ببینیم کجا مشکل داریم و برای رفع آنها تلاش جدی داشته باشیم.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه برخی با ایجاد دودستگی در تلاش برای پیشبرد اهداف خود هستند، توضیح داد: در حال حاضر کشور ما در بسیاری از عرصه‌ها جز ۱۰ کشور برتر دنیا است که این‌ موضوع به همین سادگی حاصل نشده و حاصل تلاش‌های بسیار و خون پاک شهیدان است.

او با اشاره به اینکه نباید این دستاوردها نادیده گرفته شود و خودمان را کم ببینیم، توضیح داد: در حوزه اقتصاد متوسط رشد اقتصادی کشورمان طی این سه سال ۴.۳ دهم درصد بدون نفت بوده است که این امر یک دستاورد مهم به شمار می‌رود.

ذوالقدر با یادآوری اینکه نکته حیاتی که وجود دارد این است که ما ظاهر قضیه را می‌بینیم اما دشمن حرکات بعدی را پیش‌بینی می‌کند و برای دست‌اندازی در مسیر پیشرفت‌های کشورمان برنامه دارد، عنوان کرد: خوشبختانه به برکت وجود رهبر فرزانه و عالمی که داریم نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

فرماندار ابهر با توضیح اینکه یک زمانی دنیا دست مسلمانان بود که دشمنان برای فروپاشی آن از حربه با ترویج بی‌بند و باری استفاده کردند، متذکر شد: در جامعه‌ای که بی‌بند و باری و بی‌اخلاقی رواج دارد جوان آن رمقی برای دفاع از وطن ندارد.

این مسئول در ادامه گریزی به اجرای طرح نور در شهرستان زده و با بیان اینکه در اجرای این طرح تذکر لسانی از اولویت‌ها است، اذعان کرد: کشور ما یک کشور اسلامی است و برای خود قوانین مخصوص دارد که باید به آن احترام گذاشته و پایبند بود که یکی از این قوانین رعایت عفاف و حجاب است.

وی با یادآوری اینکه نگاه‌مان به جوانان و رفتارهای‌مان نباید طوری باشد که جوانان فکر کنند ما در مقابل آنان ایستاده‌ایم، تصریح کرد: جوانان آینده‌سازان مملکت اسلامی ما هستند که باید برای رشد و پیشرفت به آنان بها داده شود.

او با اشاره به اینکه نقادی در جامعه ما در اوج خود قرار دارد، تصریح کرد: به برکت انقلاب شاهد این هستیم که امروز حتی مسئولان نیز در معرض نقد مردم قرار دارند.

فرماندار ابهر گریزی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابهر زد و گفت: خوشبختانه ابهر در برگزاری مطلوب این انتخابات جزء شهرستان‌های برتر بود و انتخابات سالمی برگزار شد.

ذوالقدر با یادآوری اینکه در حال حاضر نیز با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری مکلف به برگزاری انتخابات سالم و باشکوه هستیم، افزود: با کسانی که در تلاش برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات با روش‌های مختلف هستند باید برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات و انتخاب فرد اصلح خط‌ مشی‌ها را مشخص کرده است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تقویت اقتدار و انسجام ملی را به همراه دارد و در نهایت منجر به تسریع در روند پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت در انتخابات و ترغیب جوانان به این موضوع وظیفه تک تک ما در برهه کنونی است، افزود: شرکت باشکوه در انتخابات تقدیر از خدمات شهید آیت‌الله رئیسی است.

وی با بیان اینکه در شرایطی کشور مدیریت می‌شود که دشمنان این نظام و انقلاب برای فروپاشی آن میلیارد دلاری خرج می‌کنند، خاطر نشان کرد: علی‌رغم این همه توطئه مردم ما همواره حضور فعال در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله انتخابات دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha