• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403040402148
  • خبرنگار : 50214

استاندار یزد:

«شادمانه غدیر» رویدادی خانواده محور است

«شادمانه غدیر» رویدادی خانواده محور است

ایسنا/یزد استاندار یزد، «شادمانه غدیر» را رویدادی خانواده محور و اررزشمند برای معرفی رویداد تاریخی بزرگ در جهان اسلام خواند.

«مهران فاطمی» با حضور در ویژه برنامه «شادمانه غدیر» در محل پردیس فرهنگی یزد ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: عید غدیر به عنوان عیدالله اکبر است که به عنوان بزرگ‌ترین عید شیعیان جهان شناخته می‌شود و این روز را باید به خوبی گرامی بداریم و با برگزاری جشن های بزرگ در جهت معرفی ویژگی های این روز گام برداریم.

وی افزود: خوشبختانه به همت شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد شاهد برگزاری رویداد ارزشمند «شادمانه غدیر» هستیم که بیش از ۱۴۰ غرفه به ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری در زمینه غدیر کرده‌اند.

استاندار بیان کرد: غدیر به عنوان رویداد تاریخی بزرگ در جهان اسلام است که باید این روز را به خوبی گرامی بداریم و این حرکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی نیز گامی در این مسیر است.

«شادمانه غدیر» رویدادی خانواده محور است

فاطمی بیان کرد: از مردم استان دعوت می کنیم که در این رویداد ارزشمند حضور پیدا کرده و از برنامه های آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: برنامه شادمانه غدیر محیط خانواده محور، مفرح و شاد است که مردم می توانند از آن استفاده کنند و امیدواریم این اقدامات روز به روز گسترش پیدا کند.

«شادمانه غدیر» رویدادی خانواده محور است

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، «حمید زارع» معاون فرهنگی اجتماعی این سازمان نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: دورهمی عیدانه غدیر با عنوان « شادمانه غدیر»  امسال در محل پردیس فرهنگی با حضور بیش از ۱۵۰ موکب و و ایستگاه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در حال برگزاری است.

وی افزود: دو نمایشگاه مفهمی واقعه غدیر و کودکانه، مجموعه ورزشی با اجرای ابر بازی ها و همگانی و کودکانه، تونل نجوم و معرفی نجوم در قران و نهج البلاغه و آسمان شناسی از جمله برنامه‌های این شادمانه غدیر است.

زارع گفت: در این رویداد از تکنولوژی‌های جدید ویدیو مپینگ، هولوفن و  و لوگو پروژکتور استفاده شده است که با محتوای غدیر به انتقال مفاهیم غدیری و مذهبی می‌پردازند.

وی ادامه داد: در بخش خادمیاران رضوی نیز در هفت غرفه پذیرایی و موکب را داریم و از این ظرفیت خادم‌یاران نیز در جشن‌ها به خوبی استفاده شده است.

«شادمانه غدیر» رویدادی خانواده محور است

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: برگزاری جشن های شبانه با حضور هنرمندان و مداحان کشوری و مجریان و گروه های هنری نیز از جمله برنامه های دیگر است.

زارع گفت: در بخش کودک نیز با استفاده از روانشناسان کودک شاهد غرفه های بازی کودکانه هستیم و حضور مجموعه های دولتی مانند هلال احمر، استقرار ماشین سیار خونگیری انتقال خون نیز از جمله برنامه های دیگر این جشن است که با استقبال مردمی روبرو شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha