• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040402122
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

پیشگامی علما و معتمدان شاخص خاش برای خلق حماسه ۸ تیر ماه

پیشگامی علما و معتمدان شاخص خاش برای خلق حماسه ۸ تیر ماه

ایسنا/سیستان و بلوچستان علما، بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان شاخص شهرستان خاش از اقشار مختلف مردم این شهرستان برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفای اهل سنت خاش در گفت وگو با ایسنا گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه بسیار مهم و یک حق برای تعیین سرنوشت و مشارکت در سازندگی کشور است.

مولوی علی محمد سالارزهی از مدرسان حوزه علمیه اهل سنت خاش نیز بیان کرد: همه ما در یک کشتی قرار داریم و بایستی در جهت حفظ وحدت و کمک به سازندگی میهن در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

حاجی خوبیار شهنوازی از ریش سفیدان شاخص خاش هم بیان کرد: همه ما آماده مشارکت در انتخابات ۸ تیرماه هستیم و از تمام مردم ایران و منطقه تقاضا داریم در این عرصه حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

کریم بخش کردی تمندانی از معتمدان شاخص خاش نیز بیان کرد: همه ما برای انتخاب فردی اصلح، توانمند، دلسوز و مردمی به میدان انتخابات هشتم تیرماه می آییم و تا یک رییس‌ جمهور قوی و با نگاه عقلانی و تحول گرا انتخاب شود.

فرماندار خاش نیز گفت: علما، بزرگان و معتمدان و اقشار مختلف مردم این شهرستان با انتخابات و صندوق های اخذ رأی قهر نیستند و در هشتم تیرماه حماسه ای باشکوه خلق خواهند کرد.

صاحب گل صالحی افزود: دشمنان اسلام و ملت بزرگ ایران در رسانه های خود و در شبکه های اجتماعی برای تحریم انتخابات تلاش دارند، اما حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه نقشه های شوم معاندان را ناکارآمد می کند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش نیز با اشاره به اینکه حضور گسترده و حماسی در صحنه انتخابات ۸ تیرماه سبب دلگرمی دوستان و یاس دشمنان می شود، گفت: کمک به انتخاب فردی اصلح و شایسته به عنوان رییس‌ جمهور ایران در جهت کاهش مشکلات در ابعاد داخلی و خارجی تاثیرگذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha