• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403040302004
  • خبرنگار : 71951

پزشکیان: قول می‌دهم اجازه ندهم، عده‌ای با تفکرات بسته برای کل کشور تصمیم بگیرند

پزشکیان: قول می‌دهم اجازه ندهم، عده‌ای با تفکرات بسته برای کل کشور تصمیم بگیرند

ایسنا/تهران مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما باید بستر را برای معامله و جذب سرمایه در دنیا را ایجاد کنیم، گفت: قول می‌دهم اجازه ندهم، عده‌ای با تفکرات بسته بخواهند برای کل کشور تصمیم بگیرند.

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه، ۳ تیر در مسجد جامع قرچک تصریح کرد: افتخار می‌کنم که در بین شما حضور دارم و به شما قول می‌دهم  اجازه ندهم، عده‌ای با تفکرات بسته برای کل کشور تصمیم بگیرند.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: ما بی‌اعتمادی که به دلیل سو مدیریت‌ها و اختلاس‌ها ایجاد شده را از بین می‌بریم، نه هزار میلیارد، که ۳۰ هزار یا ۴۰ هزار و یا ۷۰ هزار میلیارد پول گم می‌شود، در حالی که مردم ما برای نان خود مجبورند در سطل‌های آشغال بگردند.

پزشکیان اضافه کرد: نمی‌شود، که گاز، معدن و… در این کشور باشد، اما باز هم مردم بیکار و گرسنه باشند، این قابل قبول نیست، ما نباید با دنیا بجنگیم و دعوا کنیم، ما باید بستر را برای معامله و جذب سرمایه در دنیا را ایجاد کنیم و کاری کنیم، که بتوانیم، محصولات تولیدی را به فروش برسانیم.

این نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با طرح این سوال که «چرا باید جوان‌های ما بیکار باشند و چرا مردم نسبت به ما بدبین شدند؟» گفت: حق با مردم و جوانان است، ما توانایی ایجاد زندگی مناسب برای مردم را نداشته‌ایم.

وی گفت: برای حل مشکل مردم نیاز به دعوا نیست، ما با مردم صادق نیستیم، تمام حرف پیامبران و ائمه ما همین صداقت با مردم بوده است، ما حق نداریم به شما دروغ گفته و بستگان خود را سر کار بگذاریم.

پزشکیان با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر گفت: حضرت توصیه می‌کنند، که مالک با خدا و مردم انصاف داشته باشد، اگر انصاف نداشته باشیم، ظلم کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha