• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403040301531
  • خبرنگار : 71974

پوستر چهارمین جشنواره امامت و مهدویت رونمایی شد

پوستر چهارمین جشنواره امامت و مهدویت رونمایی شد

پوستر چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت صبح امروز با حضور محمدمهدی طهرانچی در نشست شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش ایسنا،‌ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت از ۲۴ دی ماه همزمان با شب ولادت امیرالمومنین (ع) آغاز شده و تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت. مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۷ اسفندماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

طهرانچی در این مراسم گفت: امسال جشنواره امامت و مهدویت با محوریت زیارت جامعه کبیره برگزار خواهد شد. امروز سالروز ولادت امام هادی (ع) است و همزمانی رونمایی از پوستر جشنواره امامت و مهدویت با این عید مبارک را به فال نیک می گیریم. 

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باید تدابیری اتخاذ کند که زحمات واحدهای مجری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت و موضوعات مربوط به تقریب مذاهب و فعالیت های دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، در سامانه «بافر» ثبت شده و امتیازدهی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اجتماعی شدن جشنواره امامت و مهدویت گفت: باید کاری کنیم که این جشنواره از درون‌دانشگاهی به جامعه‌پردازی برسد و علاوه بر اجرای برنامه ها در واحدهای دانشگاهی، اجرای مردمی هم در دستورکار قرار گیرد تا امتیازات مردمی نیز لحاظ شود.

طهرانچی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره امامت و مهدویت باید از فضای اداری که مربوط به تقدیر از واحدهای برگزیده می شد، معطوف به تقدیر از برگزیدگان جشنواره شود و جوایز برگزیدگان در مراسم اختتامیه اهدا شود.

لازم به ذکر است، علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی و جعفری، مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha