• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040200881
  • خبرنگار : 50676

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

انسداد مرزهای شرقی کشور در حال انجام است

انسداد مرزهای شرقی کشور در حال انجام است
عکس تزئینی است.

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، با بیان اینکه انسداد مرزهای شرقی کشور با قوت در حال انجام است، گفت: چهار گروه مهندسی ارتش و چهار شرکت پیمانکار گرید یک کشور در حال ساخت دیوار چهار متری هستند.

امیررضا آذریان دوم تیرماه در حاشیه آیین بهره‌برداری از مسکن مهر ولایت ۲ تربت‌حیدریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر انسداد فیزیکی مرزها، از سیستم‌های نرم‌افزاری استفاده می‌شود تا مرز به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز تجهیز شود.

آذریان گفت: انسداد حدود ۲۹۷ کیلومتر از مرزها در خراسان رضوی در حال انجام است و همچنین در مرز سیستان و بلوچستان نیز یکی دیگر از گروه‌ها در حال ادامه پروژه است، در عین حال ارتش با اشراف خوب اطلاعاتی توانسته آن‌ سوی مرز را هم کنترل کند و مردم نگران مرزهای شرقی نباشند.

وی در ادامه گفت: در منطقه شمال شرق کشور ۳۰۳۵ واحد مسکونی برای پرسنل عزیز ارتش پیش‌بینی شده است که تاکنون ۱۰۴۱ واحد تحویل داده شده و ۱۹۹۵ واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری تحویل نیروهای جان برکف ارتش جمهوری اسلامی می‌شود.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: از مجموع این واحدها ۳۶۶ واحد مسکونی برای تربت‌حیدریه پیش‌بینی شده که ۱۴۴ واحد تاکنون تحویل داده شده و مابقی واحدها با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهار آینده تحویل پرسنل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در موضوع احداث منازل شخصی ۵۳۳۰ واحد پیش‌بینی شده که تاکنون در خراسان رضوی ۱۰۸ واحد در مشهد و در خراسان جنوبی (بیرجند) ۱۱۴۹ واحد تحویل پرسنل ارتش شده‌ است.

آذریان با اشاره به اینکه بیشترین پروژه ساخت منازل شخصی در بیرجند، شاهرود و مشهد قرار دارد، افزود: در قرارگاه شمال شرق در حال ساخت واحد مسکونی و همچنین واحد شخصی طرح کوثر هستیم.

وی در ادامه با اشاره به کسب اجازه از فرماندهی معظم کل قوا برای رفع مشکل مسکن پرسنل ارتش جمهوری اسلامی و تعیین تکلیف اراضی سطح کشور، افزود: قسمتی از این اراضی در اختیار نیروی زمینی قرار گرفت که به پرسنلی که مشکل مسکن دارند تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با تدبیر فرماندهی نیروی زمینی ارتش از سال ۱۳۹۷ این اقدام شروع و ۲۴ هزار واحد مسکونی برای احداث در سطح کشور پیش‌بینی شده که تاکنون ۱۲ هزار واحد تحویل پرسنل ارتش شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha