• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403040200715
  • خبرنگار : 71592

ژنرال صهیونیست: اعلام جنگ علیه حزب‌الله، خودکشی جمعی برای اسرائیل است

ژنرال صهیونیست: اعلام جنگ علیه حزب‌الله، خودکشی جمعی برای اسرائیل است

ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد اعلام جنگ علیه حزب‌الله لبنان به معنای خودکشی جمعی برای این رژیم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه معاریو نوشت بخش سیاسی و نظامی که هفتم اکتبر بزرگترین شکست و فاجعه را برای این رژیم به بار آورده است، قصد دارد دوباره این شکست را تکرار کند اما این بار اهمال کاری و غفلت با مرگ صدها هزار نفر در جنگ منطقه‌ای گسترده خطرناک‌تر خواهد بود و رژیم صهیونیستی را ویران می‌کند.

وی گفت طرح «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، «یوآو گالانت» وزیر جنگ با موافقت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم برای حمله هوایی، زمینی و دریایی به حزب‌الله، یک جنگ منطقه‌ای گسترده را در ۶ میدان کلید خواهد زد و روزانه هزاران موشک و پهپاد روانه فلسطین اشغالی خواهد شد. این طرح یک خودکشی جمعی تحت رهبری سه تن (نتانیاهو، گالانت و هالوی) است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند به همین دلیل روی سرنوشت رژیم صهیونیستی شرط بندی می‌کنند و کل رژیم را با خود به ورطه نابودی می‌کشند.

بریک افزود همین رهبرانی که در شکست حماس در بخش کوچکی از نوار غزه ناکام ماندند - زیرا تعداد نظامیان ارتش زمینی رژیم صهیونیستی کم است و نمی‌تواند مدت طولانی در مناطقی که اشغال کرده، بماند و همین باعث می‌شود پس از عقب نشینی، نیروهای حماس دوباره به این مناطق برگردند- تصمیم دارند به حزب‌الله حمله کنند و رژیم صهیونیستی را وارد یک جنگ فراگیر منطقه‌ای با لبنان، سوریه و مرزهای اردن کنند که در این صورت کرانه باختری و نوار غزه منفجر خواهد شد و صهیونیست‌ها داخل فلسطین اشغالی شورش خواهند کرد و مصر هم احتمالا در صورت بروز جنگ منطقه‌ای علیه رژیم صهیونیستی شرکت خواهد کرد.

این ژنرال بازنشسته هشدار داد ارتش رژیم صهیونیستی کوچک است و نمی‌تواند حتی در یک میدان پیروز شود چه برسد به ۶ میدان. ارتش رژیم صهیونیستی با کمبود شدید منابع مخصوصا در زمینه تسلیحات مواجه است و جنگ گسترده برای این رژیم فاجعه و ویرانی خواهد آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha