• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403040200645
  • خبرنگار : 50176

رئیس ستاد اسوه قالیباف در لرستان:

رئیس جمهور منتخب با پشتوانه مردمی می‌تواند مشکلات را حل کند

رئیس جمهور منتخب با پشتوانه مردمی می‌تواند مشکلات را حل کند

ایسنا/لرستان رئیس ستاد اسوه قالیباف در لرستان گفت: رئیس جمهور منتخب با پشتوانه مردمی می‌تواند مشکلات را حل کند.

بیژن مقدم بیرانوند در آیین افتتاحیه ستاد اسوه حامیان قالیباف در خرم‌آباد، بیان کرد: یقین بدانید با قابلیت و ظرفیتی که قالیباف و تیم کارآمد او دارد قطعاً در مقام رئیس جمهوری با پشتوانه رای مردم تحول ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات صحنه مشارکت اجتماعی برای تعیین سرنوشت مردم است، اظهار کرد: شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش بیاید که چرا با وجود مشکلات معیشتی، فقر، گرانی و تورم و نبودن امید به آینده در انتخابات شرکت کنیم، در پاسخ به این افراد باید بگویند، آیا اگر در انتخابات شرکت نکنیم مواهب از دیگر کشورها وارد کشور می‌شود؟

وی ادام داد: در پاسخ به بعضی‌ها که می‌گویند اگر ما با دنیا در ارتباط نباشیم نمی‌توانیم کاری کنیم، باید بگویم اگر تمام کشور را در اختیار آنها قرار دهیم اتفاقی نمی‌افتد چون  آنها دنبال هویت، فرهنگ و تغییر حکومت ایران هستند.

رئیس ستاد اسوه دکتر قالیباف در لرستان گفت: اگر رای بدهید وحدت و انسجام ایجاد می‌شود و رئیس جمهور منتخب با پشتوانه مردمی می‌تواند مشکلات را حل کند.

وی بیان کرد: مردم به این نکته توجه کنند که رئیس جمهور خوب می‌تواند وزیر خوب معرفی کند و این سلسله مراتب تا انتخاب استاندار و مدیرکل ادامه دارد.

رئیس ستاد اسوه دکتر قالیباف در لرستان با اشاره به اینکه باید مدیری را انتخاب کنیم که تقوی داشته باشد و نترس باشد، گفت: باید مدیر و رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که خادم مردم باشد.

مقدم بیرانوند با بیان اینکه با علم، تحقیق و بصیرت آقای قالیباف را انتخاب کردیم، افزود: در شرایط فعلی که کشور از لحاظ بین‌المللی و موشک قدرت اول دنیا است، باید شخصی را انتخاب کنیم که برنامه داشته باشد و برنامه را به کارنامه تبدیل کند. ما تنها اسرائیل را موشک‌باران نکردیم بلکه تمام ابرقدرت‌های دنیا را موشک باران کردیم، بنای ما کشتن آدم‌ها نبود، بلکه قدرت‌نمایی نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی بود.

رئیس ستاد اسوه دکتر قالیباف در لرستان با اشاره به اینکه  قالیباف در سن ۱۹ سالگی فرمانده لشکر خراسان بود و این نشان‌دهنده قابلیت فردی، ایثار، توانمندی و توجه خداوند به او بوده است، گفت: او بعد از پایان جنگ در صنایع موشکی خدمت کرد و بعد از آن هم به‌عنوان شهردار تهران کار اجرایی را شروع کرد.

وی با بیان این بعضی‌ها می‌گویند چرا با وجود اینکه آقای قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس مشغول فعالیت بود، اما در کشور با تورم بالا مواجه هستیم، اظهار کرد: آقای قالیباف یک نماینده است و در مجلس نمی‌تواند اعمال نظر کند، اما  یقین بدانید با قابلیت و ظرفیتی که او و تیم کارآمد او دارد، قطعاً در کسوت رئیس جمهوری با پشتوانه رای مردم تحول ایجاد خواهد کرد.

رئیس ستاد اسوه قالیباف در لرستان با اشاره به اینکه قالیباف اولویت خود را خانواده، معیشت و اقتصاد معرفی می‌کند، بیان کرد: قالیباف با تیم قوی و حمایت شما کار را شروع خواهد کرد.

مقدم بیرانوند گفت: ما تکلیف داریم با جهاد تبیین مردم را پای صندوق رای بیاوریم و برای حکومت و رئیس‌ جمهوری پشتوانه ایجاد کنیم.

وی افزود: واقعیت این است که دشمنان داخلی و خارجی از توانمندی قالیباف می‌ترسند، به همین دلیل به دنبال تخریب او هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha