• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040200555
  • منبع : نمایندگی زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان امسال خواهد بود

عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان امسال خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن استان زنجان در یک سال آینده خواهد بود، گفت: در این مدت، تعداد قابل توجهی یا حجم زیادی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان تحویل داده می‌شود.

جعفر قزوینیان با بیان اینکه در چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد، اظهار کرد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با اشاره به اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد، ادامه داد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محله‌های هدف بازآفرینی شهری ۹۰۲۱ واحد است.

قزوینیان با بیان اینکه سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است و ۷۰۰۰ واحد باقی‌مانده نیز با تامین زمین تخصیص پروژه خواهد شد.

او میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا را بیش از ۷۰ درصد اعلام و بیان کرد: برخی پروژه‌ها بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه قیمت تمام‌شده پروژه‌های نهضت ملی مسکن متفاوت است، ادامه داد: قیمت تمام‌شده پروژه‌ها بسته به زمان اخذ پروانه ساختمانی، شروع پروژه، مشخصات بلوک‌ها و واحدهای پروژه شامل تعداد طبقات و متراژ مشاعات متفاوت است.

قزوینیان گفت: در صورت کم‌کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد، چراکه اداره‌ کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل به‌موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی زنجان، وی با بیان اینکه عمده پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می‌شود، افزود: در زمان‌بندی انجام‌شده، افتتاح پروژه‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان قطعی شده است و از خرداد ماه امسال تا خرداد ماه سال آینده تعداد قابل توجهی یا حجم زیادی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود و عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن امسال خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha