• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040200351
  • خبرنگار : 50377

همایش تجلیل از قهرمانان ورزش‌های رزمی مازندران برگزار شد

همایش تجلیل از قهرمانان ورزش‌های رزمی مازندران برگزار شد

ایسنا/مازندران همایش تجلیل از قهرمانان ورزش‌های رزمی مازندران با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده شهدای مدافع حرم در ساری برگزار شد.

افشین هادی چگینی، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، شامگاه یکم تیرماه در همایش تجلیل از قهرمانان ورزش‌های رزمی که در سالن دانشگاه آزاد ساری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهداء به ویژه مدافعان حرم، اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند بی شک ما اینگونه در آرامش قرار نداشتیم چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نثار خون شهداء تبدیل به یک درخت تنومند شده است و سمت اهدافی که از ابتدای انقلاب ترسیم شد حرکت می‌کند.

وی شهداء را قهرمانان واقعی دانست و ادامه داد: بسیاری از شهدا قهرمانان ورزشی بودند و در مسیر زندگیشان افتخار آفریدند.

چگینی، مازندران را قطب ورزش کشور یاد کرد و گفت: در مازندران ورزشکاران زیادی حضور دارند که در مسابقات آسیایی و جهانی نام آور بوده و به کمک تیم‌های ملی می‌آیند .

همایش تجلیل از قهرمانان ورزش‌های رزمی مازندران برگزار شد

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با اعلام اینکه در ورزش‌های رزمی به روی همه باز است، تصریح کرد: تیم مدیریتی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی مازندران عملکرد قابل قبولی دارد و بدون حاشیه به وظایف محوله خود می‌پردازد؛ امیدواریم روند قهرمانی در استان را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه از ورزشکاران و قهرمانان خانواده بزرگ انجمن‌های  رزمی تقاضا داریم ۸ تیرماه غیور مردانه پای صندوق‌های رای بروند، خاطرنشان کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید فردی انتخاب شود که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

همایش تجلیل از قهرمانان ورزش‌های رزمی مازندران برگزار شد

در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم شهید حسین مشتاقی، قهرمانان، مدال آوران و مربیان هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha