• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403033121398
  • منبع : فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان

تلاش فدراسیون جانبازان و توان‌یابان برای راه‌اندازی رشته‌های شمشیربازی و مچ‌اندازی

تلاش فدراسیون جانبازان و توان‌یابان برای راه‌اندازی رشته‌های شمشیربازی و مچ‌اندازی

دویست و یکمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار و در این جلسه بر راه‌اندازی رشته‌های شمشیربازی و مچ اندازی تاکید شد.

به گزارش ایسنا، جلیل کوهپایه زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان امروز در جلسه هیات رئیسه فدراسیون گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک دوران آماده سازی تیم های ملی به خوبی در حال سپری شدن است و ما تلاش می کنیم تا ورزشکارانمان در آرامش آماده مسابقات شوند.

وی افزود: در طول این مدت، در دیداری که با مسئولین فدراسیون شمشیربازی داشتیم مقرر شد که انجمن پاراشمشیربازی نیز فعالیت خود را آغاز کند تا در این رشته نیز بتوانیم در سال های آینده ورزشکاران موفقی داشته باشیم. همچنین باتوجه به حضور رشته پارامچ اندازی در بازی های پاراآسیایی تاشکند جوانان، در تلاش هستیم که این انجمن در فدراسیون فعال شود تا بتوانیم در این رشته پر مدال نیز شرکت کنیم.

کوهپایه زاده افزود: طی درخواست‌های به عمل آمده از طرف کمیته پارالمپیک کره‌جنوبی و با موافقت کمیته ملی پارالمپیک کشورمان از کمپ تمرینی مخصوص ورزشکاران پارالمپیکی کشور کره جنوبی بازدید کردیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان گفت: وظیفه فدراسیون تنها کسب مدال در رویدادهای بزرگ نیست ما باید شرایط را به گونه ای مهیا کنیم تا با برنامه ریزی مناسب ورزشکاران بتوانند هم سهمیه پارالمپیک را بدست آورند و هم به میزان آمادگی برسند که بتوانند با حضور در این رویداد در جمع مدال آوران باشند.

در ادامه جلسه حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون جانبازان و توان‌یابان در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی، اعزام تیم ملی تیروکمان به جمهوری چک و والیبال نشسته به هلند و همچنین درباره مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک و نتایج کسب شده توسط تیم ملی دوومیدانی در مسابقات کوبه ژاپن و برگزاری مجمع انتخاباتی خراسان رضوی گزارشی را عنوان کرد.

سلگی عضو هیئت رئیسه فدراسیون نیز در پایان این جلسه اظهار کرد: در بازدیدی که از کمپ تمرینی کشور  کره جنوبی داشتیم، مقرر شد تا تیم ملی شنا پیش از اعزام به پارالمپیک پاریس با حضور در این کمپ، دوره تمرینی را جهت آماده سازی پشت سر بگذارد. همچنین در تلاش هستیم تا تیم ملی تیراندازی نیز بتواند کمپ تمرینی در کره جنوبی داشته باشد. رویکرد کمیته ملی پارالمپیک حمایت از ورزشکاران است و در صورتی که ملی پوشان بتوانند حد نصاب ها را بدست آورند در پارالمپیک پاریس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha