• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403033120932
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح ستادهای انتخاباتی قالیباف، پزشکیان و جلیلی در سمنان، مهدیشهر و شاهرود

افتتاح ستادهای انتخاباتی قالیباف، پزشکیان و جلیلی در سمنان، مهدیشهر و شاهرود

ایسنا/سمنان ستادهای انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف و دکتر مسعود پزشکیان در سمنان و مهدیشهر افتتاح شد.

در آیین‌های جداگانه‌ای در سمنان و مهدیشهر ستادهای انتخاباتی دو نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور شخصیت‌های شاخص سیاسی افتتاح شد.

در آیینی که شامگاه ۳۰ خرداد برگزار شد، ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در شهر سمنان با حضور سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده سابق، تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دوره‌های هفتم، هشتم و یازدهم و معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افتتاح شد.

افتتاح ستادهای انتخاباتی قالیباف، پزشکیان و جلیلی در سمنان، مهدیشهر و شاهرود

در آیین افتتاح این ستاد انتخاباتی که چهارشنبه‌ شب سی‌ام خرداد و در تقاطع بلوار قائم به سعدی برگزار شد، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان و جمعی از فعالان سیاسی اصولگرا و هواداران این نامزد انتخابات حضور داشتند.

همچنین حدودا دو ساعت قبل از این مراسم، در آیین مشابهی ستاد مرکزی تبلیغاتی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان مهدیشهر با حضور آذر منصوری، دبیرکل جبهه اصلاحات و از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب، افتتاح شد.

در این آیین که چهارشنبه شب ۳۰خردادماه و در بالاتر از میدان نماز مهدیشهر در ساختمان کیانت برگزار شد، دکتر همتی، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان و نماینده پیشین سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمعی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و هواداران این نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور داشتند.

افتتاح ستادهای انتخاباتی قالیباف، پزشکیان و جلیلی در سمنان، مهدیشهر و شاهرود
افتتاح ستاد دکتر پزشکیان در مهدیشهر

دبیرکل جبهه اصلاح‌طلب در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی شهرستان شاهرود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در مراسمی با حضور تعدادی از هواداران این کاندیدای انتخابات افتتاح شد.

ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی شاهرود در محل چهارراه شهید رجایی این شهر با حضور جمعی از هواداران این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۳۱ ۲۱:۳۱

فقط قاضی‌زاده هاشمی