• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403033020906
  • خبرنگار : 50549

دبیر کل انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران:

شرکت‌های داخلی، پیشران صنعت نمایشگاهی هستند

شرکت‌های داخلی، پیشران صنعت نمایشگاهی هستند

ایسنا/خراسان رضوی دبیر کل انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با اشاره به اینکه شرکت‌های داخلی، پیشران صنعت نمایشگاهی هستند، گفت: مشهد یکی از قطب‌های بزرگ و مطرح صنعت نمایشگاهی کشور است.

سید مرتضی هاشمی اظهار کرد: خراسان رضوی و مشهد به علت مجاورت با کشورهایی مانند افغانستان، پاکستان و آسیای میانه پتانسیل بسیار خوبی در موضوع برگزاری نمایشگاه‌ها به‌ویژه نمایشگاه‌های خارجی دارد.

وی تصریح کرد: در گذشته تعداد شرکت‌کنندگان داخلی ما در نمایشگاه آنقدر کم بود که بدون حضور شرکت‌های خارجی فاقد رونق بود، اما به جرات می‌توان گفت طی چند سالی که  کشورمان در تحریم بود نمایشگاه‌های ما با حضور بیشتر شرکت‌های تولید داخلی برگزار شد، بسیار پر رونق شده است.

دبیر کل انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزه در همه زمینه‌های صنعتی، شرکت‌های داخلی بسیاری با کیفیت و ظرفیت‌های بالایی وارد فضای کار شده‌اند و در این بین نقش نمایشگاه‌ها کاملاً روشن‌تر می‌شود، یعنی شرکت‌های داخلی پیشران صنعت نمایشگاهی هستند و مشتاقیم که شرکت‌های مختلف در نمایشگاه‌های گوناگون حضور داشته باشند و به عرضه تولیدات و کالاهای خود بپردازند.

وی ادامه داد: اگرچه بدون صادرات، تولیدات داخلی موفق نخواهد بود، اما خوشبختانه چون کشور بزرگ دارای نیازهای بسیاری است، توانسته در این مرحله نیز موفق باشد و تولیدات داخلی جایگاه خود را در بین مردم یافته‌اند.

هاشمی یادآور شد: آنقدر برندهای مختلف ایرانی  وارد فضای کار شده‌اند و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش این برندها در کشورمان باشیم.

به گزارش ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان تاسیسات (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد، دبیر کل انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در خصوص ویژگی مشهد در موضوع صنعت نمایشگاهی ضمن اشاره به برگزاری خوب نمایشگاه‌ها در این شهر تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد مشهد، هتل است. اگرچه در بخش اقامت مشکلاتی وجود دارد، اما  مشهد برای اقامت شرکت‌کنندگان شرکت‌های مختلف برندهای خارجی و ایرانی در زمینه اقامت از جایگاه خوبی برخوردار است و به نظر همین مسائل باعث شده که شرکت‌کنندگان برای شرکت در نمایشگاه‌های مشهد استقبال خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha