• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403033020899
  • خبرنگار : 50184

تجمع بانوان هوادار قالیباف در کرمانشاه برگزار شد

تجمع بانوان هوادار قالیباف در کرمانشاه برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه تجمع بانوان هوادار محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سخنران اصلی این همایش که عصر امشب (۳۰ خرداد) در تالار برق کرمانشاه برگزارشد، زهرا مشیر، همسر محمدباقر قالیباف بود که در شروع سخنان خود با اشاره به خاطره‌ای از تجربه حدود دو سال و نیم زندگی‌اش در منطقه غرب کشور در زمان جنگ تحمیلی، اظهار کرد: مردم این خطه به‌ویژه مردم کرمانشاه، مردمانی میهمانواز و مهربان هستند که خاطرات خوبی را از زمانی که در اینجا زندگی می‌کردم از آنها در ذهنم ماندگار شده است. 

وی افزود: اکنون نیز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باز در میان این مردم حضور پیدا کرده‌ام و از حمایت‌ها و اعتمادی که به دکتر قالیباف دارند، قدردانی می‌کنم. 

همسر محمدباقر قالیباف گفت: امیدوارم این اعتماد و پذیرش اجتماعی باعث شود تا بتوانیم ایران اسلامی را روز به روز شکوفاتر از گذشته ببینیم و با همکاری با هم به سمت شرایط مطلوب حرکت کنیم. 

در ادامه الماس‌وندی رئیس ستاد بانوان قالیباف در کرمانشاه نیز در سخنانی قالیباف را فردی اصلح و متعهد به خدمت معرفی کرد و در خصوص نقش بانوان در انتخابات پیش رو گفت: برای تحقق اقتدار کشورمان به حضور آگاهانه بانوان در این انتخابات نیازمندیم. 

همچنین نادر نوروزی از اعضای شورای راهبری ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، گفت: به منظور دفاع از انقلاب و خون شهدایی که جان عزیز خود را در راه این نظام اهداء کردند، برای اهتزاز پرچم این کشور و استمرار اقتدار ایران اسلامی باید در انتخابات شرکت کنیم و به فرد اصلح رای بدهیم.

وی با بیان اینکه دکتر قالیباف ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح را دارد، به پاره‌ای از عملکرد او در طول انقلاب اشاره کرد و افزود: کمک به توسعه زیرساخت‌های موشکی و نظامی، ایجاد تحول در  نیروی انتظامی و شهرداری تهران زمانی که در این مسئولیت‌ها قرار داشتند را باید مورد توجه قرار دهیم. 

نوروزی عنوان کرد: کشور ما سرشار از منابع و سرمایه‌های انسانی است که باید مدیریت شوند و آقای قالیباف این قدرت مدیریتی را دارد. 

تجمع بانوان هوادار قالیباف در کرمانشاه برگزار شد

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha