• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403033020839
  • خبرنگار : 50646

رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان عنوان کرد

اهمیت تقویت و حمایت از دانشگاهیان انقلابی برای مبارزه با ترفندهای دشمنان

اهمیت تقویت و حمایت از دانشگاهیان انقلابی برای مبارزه با ترفندهای دشمنان

ایسنا/گیلان رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان سعی در ایجاد روحیه ناامیدی در کشور دارند، گفت: انقلاب ما آن قدر ریشه‌دار است که تلاش‌های دشمنان هیچ نتیجه‌ای ندارد و برای مبارزه با ترفندهای دشمنان تقویت و حمایت از دانشگاهیان انقلابی اهمیت دارد.

مجتبی ملکی چوبری امروز، ۳۰ خرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، با اشاره به انتخاب دو کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به عنوان کانون‌های برتر، اظهار کرد: توسط مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان، در همایش بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گیلان، از دو کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به عنوان کانون‌های برتر، تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی در ایجاد روحیه ناامیدی در کشور دارند، افزود: اما انقلاب ما آن قدر ریشه‌دار است که تلاش‌های دشمنان هیچ نتیجه‌ای ندارد و برای مبارزه با ترفندهای دشمنان تقویت و حمایت از دانشگاهیان انقلابی اهمیت دارد.

رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به ویژگی‌های چهار گانه یک استاد از منظر مقام معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری با بیان اینکه یک استاد باید علاوه بر استاد بودن و تدین، دارای علم نافع در عین حال آمیختن علم و آموزش با اخلاق باشد تا بتواند یک عضو هیأت علمی موفق و انقلابی باشد. 

ملکی چوبری مشارکت در انتخابات را مسئله‌ای مهم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان یک استاد این است که بتوانیم سهم خود را در ترغیب جوانان و دانشجویان و دعوت به انتخابات انجام دهیم زیرا در فضایی که رسانه‌های دروغ پراکن دشمن به دنبال بی‌اثر کردن رای مردم هستند و کم اهمیت جلوه دادن صندوق آرا هستند طبیعتاً مشارکت بالا و حضور حداکثری می‌تواند نظام ما را در راهبردها، با قدرت و عظمت جلوه دهد و در تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری و انتخاب اصلح، فرد و رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور فعال پرتلاش آگاه و معتقد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تقدیر از فعالیت تمام کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با تبریک به انتخاب کانون‌های برتر گفت: دو کانون دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود به مسئولیت دکتر محمد خوشحال رودپشتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به مسئولیت دکتر محسن فلاح راد توانستند در بین کانون‌های بسیج اساتید مقام برتر را به خود اختصاص دهند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha