• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403033020796
  • منبع : هیئت دولت

نمایشگاه روایت پیشرفت

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت: خلوص شهید رئیسی موجب پیشرفت پروژه‌های کشور شد

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت: خلوص شهید رئیسی موجب پیشرفت پروژه‌های کشور شد

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: رییس‌جمهور ما بخاطر خلوص نیتی که داشت برایش مهم نبود که طرح‌ها به نام کدام دولت تمام می‌شود و گاهی به ایشان می‌گفتند که با اتمام یک پروژه که در دولت قبل شروع شده کار به نام همان دولت رقم زده خواهد شد و ایشان می‌فرمود که نام اهمیت ندارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم که در حسینیه فاطمه الزهرا در تهران برگزار شد، با اشاره به شهادت رییس دولت سیزدهم و پاداش معنوی خداوند برای ایشان اظهار کرد: خدمات آیت‌الله رئیسی به میزانی بزرگ است که هر چقدر تلاش می‌کنیم باز هم متوجه می‌شویم و بخشی از مطلب ادا نشده است، آیت‌الله رئیسی الگوی خوبی برای حکمرانان نظام اسلامی به حساب می‌آید.

وی اضافه کرد: ایشان اخلاق پسندیده و صمیمی با اطرفیان داشت و در اوج فشارهای کاری تلاش می‌کرد خستگی را از چهره همکاران خود بزداید.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصریح کرد: برخی از کارهای دولت و عمرانی متوسط 5 تا 15 سال زمان می‌برد تا انجام شود اما ایشان در همین سه سال کوتاه این اتفاقات را رقم زد.

وی‌ ادامه داد: رییس‌جمهور ما بخاطر خلوص نیتی که داشت برایش مهم نبود که طرح‌ها به نام کدام دولت تمام می‌شود و گاهی به ایشان می‌گفتند که با اتمام یک پروژه که در دولت قبل شروع شده کار به نام همان دولت رقم زده خواهد شد و ایشان می‌فرمود که نام اهمیت ندارد.

حاج ابوالقاسم دولابی با بیان اینکه رییس‌جمهور برای رسیدگی به محرومان جوش و خروشی ویژه داشت، اظهار کرد: روحیات ایشان باعث افزایش اعتماد ملی شد و بزرگ‌ترین خدمت شهید جمهور افزایش امید مردم بود و این در کنار بالا بردن جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی بسیار به چشم آمد و ۱۰ کشور جهان برای او عزای عمومی اعلام کردند که این موضوع کم سابقه است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در تشییع شهید جمهور نشان داد که مردم ما خدمت‌گزاران خود را دوست دارند و خداوند خدمت‌گزاران را بالا می‌برد؛ رییس جمهور شهید هیچ جایگاهی برای خود قائل نبود اما همین شخص عملیات وعده صادق را رقم زد و سپاهیان می‌گویند که اگر حمایت‌های ایشان نبود این عملیات اتفاق نمی‌افتاد و از آثار این عملیات ارتقای عزت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی بود.

حاج ابوالقاسم دولابی عنوان کرد: مرکز ارتباطات دولت و روحانیت بر اساس ابلاغیه رییس جمهور و فرمان جهاد تبیین رهبری نمایشگاه‌های روایت پیشرفت را در دستور کار خود قرار داد تا گام کوچکی در مسیر جهاد تبیین بردارد.

وی به برپایی سومین نمایشگاه روایت پیشرفت با محوریت نمایش دستاوردهای دولت مردمی در تهران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) از سه شنبه ۲۹ خردادماه آغاز به کار کرده و تا دوم تیرماه هر روز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و میزبان بازدیدکنندگان است‌.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha