• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403033020748
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

مسئولیت فرمانداران صیانت از آراء مردم است

مسئولیت فرمانداران صیانت از آراء مردم است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان انتخابات را عرصه‌ای برای نقش آفرینی جمهور یعنی مردم دانست تا با مشارکت خود اصلح را انتخاب کنند و در دولت شهیدجمهور هیچ عضو اجرایی انتخابات، حق اشتباه ندارد.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز چهارشنبه ۳۰خرداد، در نشست مشترک کمیته‌های برگزاری و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: انتخابات دستاورد انقلاب و امام است و مقام معظم رهبری، ۴ مؤلفه مهم را بعنوان نقشه راه انتخابات اعلام کردند و  برهمین اساس، استان خود را برای این امر مهیا کرده است. 

استاندار هرمزگان مؤلفه امنیت را شاخصی مهم برشمرد و تصریح کرد: به لطف نیروهای امنیتی و دستگاه‌های نظامی و انتظامی شاخص امنیت در استان به طور کامل محقق شده و این نیروها امنیتی مثال زدنی رقم زده‌اند. 

دوستی با تاکید بر اینکه مؤلفه سلامت در تمام انتخابات انقلاب اسلامی کاملا رعایت شده و دشمنان مدرکی برای مخدوش کردن آن نتوانسته‌اند ارائه دهند گفت: با درایت و بررسی جامع شورای نگهبان در شاخص رقابت نیز کاندیداها از تمام سلایق حضور دارند و رقابت خوبی شاهد هستیم. 

وی مؤلفه مشارکت را مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: باید برای افزایش سرانه اجتماعی و میزان مشارکت در این انتخابات تلاش کنیم چون معتقدیم مردم همواره قهرمان تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند و انتخابات عرصه‌ای برای نقش آفرینی جمهور یعنی مردم است تا با مشارکت خود اصلح را انتخاب کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان درخصوص آمادگی استان در حوزه برگزاری انتخابات نیز گفت: بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله فیبر نوری، احراز هویت، صندوق ها و شعب و... در سطح استان فراهم شده و از تجربه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هر چه بهتر برگزار کردن این انتخابات استفاده خواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات فرمانداران باید از آراء مردم صیانت کنند گفت:  در دولت شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی هیچ عضو اجرایی برگزاری انتخابات حق اشتباه ندارد و باید با برگزاری منسجم و با مشارکت بالا زمینه ساز انتخاب رئیس جمهور آینده ایران اسلامی شویم. 
 
به گزارش ایسنا، در این جلسه، علاوه بر استاندار هرمزگان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان و کمیته‌های مختلف به ارائه گزارش و بررسی آخرین وضعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان پرداختند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha