• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403033020674
  • خبرنگار : 50534

دادستان مرکز استان:

تشکیل ۱۱ پرونده در زنجان برای مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند

تشکیل ۱۱ پرونده در زنجان برای مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند

ایسنا/زنجان دادستان مرکز استان زنجان گفت: از هفته قوه قضائیه سال قبل تا کنون ۱۱ پرونده برای ترک فعل برای مدیران استانی تشکیل شده است.

بهروز عباسی امروز (۳۰ خرداد ماه) در نشست خبری، اظهار کرد: بخشی از پرونده‌های ترک فعل مدیران استانی در دادسرای مرکز زنجان در حال رسیدگی و برخی هم منجر به صدور کیفرخواست شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول دادستانی‌های استان زنجان در کاهش پرونده‌های با عمر طولانی، ادامه داد: میدان احشام زنجان به‌دلیل اعتراض ساکنان شهرآرا و نانوایان در دو هفته آینده به دو میدانی که در خارج از شهر احداث شده است، جابه‌جا می‌شود.

او با بیان اینکه در بحث پرونده‌های با عمر بیش از یک سال، کمترین آمار در کشور متعلق به زنجان است، بیان کرد: در میزان صدور قرار بازداشت موقت، کمترین آمار مربوط به استان زنجان است که در مسئله حقوق عامه جزو مهم‌ترین موارد است.

عباسی با بیان اینکه کمترین متهم تحت قرار زندان مربوط به زنجان است، گفت: همسو شدن قوه قضائیه با دستگاه‌های متولی مهم است و رفع مشکلات زیست‌ محیطی و بهداشتی زنجان‌رود از اقدامات مهم دراین زمینه بوده است.

عباسی با بیان اینکه شاهد بهسازی آزادراه زنجان - قزوین هستیم، اظهار کرد: آزادراه زنجان - تبریز با تاکیدهای فراوان و اختصاص بودجه از چند روز قبل از سمت تبریز آغاز به بهسازی شده و مطالبات‌مان به نتیجه رسید، یعنی آسفالت دو آزادراه زنجان - تبریز و زنجان  - قزوین به‌عنوان یک دغدغه عمومی مورد تاکید و نظارت مستمر دستگاه قضاست.

وی با بیان اینکه از جمله استان‌هایی هستیم که در زمینه تعیین و تکلیف و ساماندهی پارکینگ‌های خودرو در حال اقدام هستیم، گفت: یک مرکز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی درباره ساماندهی افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست ساخته شده است که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

دادستان مرکز استان زنجان افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان برای فروش خودروهای مزایده‌ای برای دولت درآمدزایی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha