• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403033020671
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج:

مشارکت حداکثری در انتخابات موثر در ساخت قدرت و دفع تهدیدهای کشور

مشارکت حداکثری در انتخابات موثر در ساخت قدرت و دفع تهدیدهای کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: مشارکت مطلوب و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در ساخت قدرت درون‌زا و دفع تهدیدهای برون مرزی کشور موثر است.

حجت الاسلام محمد غفاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: انتخابات و اتکاء واقعی به آرای عمومی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب عزیز اسلامی است چراکه جمهوریت در کنار اسلامیت از ارکان رکین نظام جمهوری اسلامی است و گردش نخبگان توسط مردم جزء ذات این نظام است.

وی اظهارکرد: به همین خاطر تک‌تک رأی دهندگان باید در بین خودشان و خدایشان و سایر مردم حجت شرعی قیامت‌پسند داشته باشند.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور اصلح خاطرنشان کرد: مؤمن و متشرع بودن، خودکامه نبودن، دست‌پاک و امانتدار بودن، مراقبت کردن روحیه ساده‌زیستی در خود و دولتش، ولایت‌پذیری و اهل تعامل با سایر قوا و ارکان نظام  بودن و در مقابل نظام سلطه منفعل و مرغوب نشدن، درگیر حواشی تصنعی و فرعیات غیرضرور نشدن از ویژگی های رئیس جمهور اصلح هستند.

غفاری تصریح کرد: رئیس جمهور اصلح باید پیوسته حواسش باشد که شخص دوم مملکتی با سابقه تمدنی هفت هزار ساله و در حال رفتن به سوی تمدن نوین ایرانی اسلامی است. او باید خستگی‌ناپذیر، قدردان و حافظ ارزش‌های الهی و خون شهدا باشد. همچنین باید همواره ضد اشرافی‌گری و طرفدار محرومان و مستضعفان باشد.

وی ادامه داد: قطعا مشارکت مطلوب در انتخابات ریاست جمهوری در ساخت قدرت درون‌زا و دفع تهدیدهای برون مرزی کشور موثر است. مشارکت حداکثری یعنی دغدغه حداکثری که موجبات شفقت و تعلق خاطر حداکثری را در اقتصاد، فرهنگ و امنیت در پی دارد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: رئیس جمهور نماینده و نمایاننده یک ملت بزرگ با هویت پر نشان تاریخ و امروز است. نظام اسلامی تنها نظامی است که وفاداران فرامرزی دارد و در عین حال که در حاکمیت‌ها و حُکام عالم دشمنان زیادی دارد اما بحمدالله در میان ملت‌های منطقه و جهان پرطرفدار و محبوب‌ترین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha