• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403033020563
  • خبرنگار : 50673

گازرسانی به ۶ شهر و ۱۵۱ روستای‌ هرمزگان در دولت سیزدهم

گازرسانی به ۶ شهر و ۱۵۱ روستای‌ هرمزگان در دولت سیزدهم

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم، عملیات گازرسانی به ۶ شهر و ۱۵۱ روستا در حال انجام و ۴ شهر، ۳۵ روستا و ۴۴ صنعت نیز در هرمزگان گازرسانی شده است. 

 علی ذاکری، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد، با اشاره به اقدامات شاخص حوزه گازرسانی استان در دولت سیزدهم، بیان کرد: طی ۳۳ ماه فعالیت دولت، تعداد شهرهای گازدار استان از ۹ شهر به ۱۳ شهر، تعداد روستاها از ۴۳ به ۷۸ روستا و صنایع گازدار از ۱۸۲ به ۲۲۶ واحد صنعتی، رسیده و عملیات گازرسانی به ۶ شهر بندر لنگه، کنگ، میناب، تازیان، لمزان و کوشکنار و ۱۵۱ روستا در حال انجام است.

وی بیان کرد: قبل از دولت سیزدهم، ۹ شهر بندرعباس، قشم، درگهان، حاجی آباد، رودان، بندرخمیر، بستک، پارسیان و دشتی، گازرسانی شده بود و به لطف و مدد الهی در دولت سیزدهم علاوه بر تکمیل حفره خالی شهرهای مذکوردر زمینه گازرسانی، ۴ شهر قلعه قاضی، تخت، بیکا و کوهیج و ۳۵ روستا در استان از جمله ۱۵ روستا در شهرستان بستک، ۱۳ روستای شهرستان بندرعباس، ۴ روستا در شهرستان حاجی آباد و ۳ روستا در شهرستان رودان نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

ذاکری افزود: طی مدت ۳۳ ماهه دولت سیزدهم، تعداد خانوار بهره مند از گاز طبیعی از ۱۴۱هزار خانوار به بیش از ۲۲۶ هزار خانوار، تعداد صنایع گازرسانی شده از ۱۸۲ به ۲۲۶ واحد صنعتی، میزان خطوط اجرا شده گاز در سطح استان از یک‌هزار و ۹۲۵ کیلومتر به چهارهزار و ۵۹۶ کیلومتر و تعداد انشعابات نصب شده از ۳۲ هزار و ۶۱۶ به ۶۴ هزار و ۵۱۷ انشعاب‌ رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان ضمن اشاره به پروژه های جاری حوزه گازرسانی در استان هرمزگان، اظهار کرد: پروژه های متعددی در سطح استان در حال انجام است و از جمله پروژه خط انتقال و تغذیه گازرسانی به دو شهر فارغان و احمدی، گازرسانی به دو شهر لمزان و کوشکنار، گازرسانی به ۱۵۱ روستا در ۴ شهرستان بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان و حاجی آباد، پروژه خط انتقال گاز به بندرلنگه و گازرسانی به شهر بندرلنگه و کنگ در جریان است.

وی عنوان کرد: گازرسانی به روستاهای آبشورک،چهچکور و صنایع محور بندرعباس-میناب، گازرسانی به دهستان ایسین و تازیان، گازرسانی به شهر میناب،گازرسانی به شهرک صنعتی پارس هرمز منیزیت، گازرسانی به فاز دوم شهر قشم نیز از دیگر پروژه های مهم و شاخص در شرکت گاز استان هرمزگان هست که به حمدالله با تلاش شبانه روزی همکاران ما در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha