• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403033020560
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه ابهر:

از ایجاد دوقطبی و شکاف‌های سیاسی در انتخابات پرهیز شود

از ایجاد دوقطبی و شکاف‌های سیاسی در انتخابات پرهیز شود

ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: همه باید تلاش کنیم از ایجاد دو قطبی و شکاف سیاسی جلوگیری کنیم و حواس‌مان باید باشد که دشمن بر روی زخم‌ها می‌نشیند.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری و با تاکید بر این مطلب که نامزدهای ریاست‌جمهوری باید طرح و برنامه ارائه دهند، اظهار کرد: در حال حاضر منطقه ما یک منطقه آشفته است و جهان امروز نیز جهان آرامی نیست؛ لذا به ثبات و امنیت نیازمندیم و باید مانند دولت سیزدهم طرح روشنی برای این موضوع داشته باشیم.

امام جمعه ابهر با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها و بهار سیاسی در کشورمان، ادامه داد: با توجه به همین موضوع کاندیداها و طرفداران آنها باید از تخریب پرهیز کنند زیرا در نهایت تخریب دیگران منجر به تخریب خود کاندیدا می‌شود.

مرادپور با بیان اینکه مردم ما آگاه هستند و رفتار کاندیداها را ملاک ارزیابی خود قرار می‌دهند، ادامه داد: کاندیداها باید سعی کنند به جای تخریب سایر رقبای خود از طرح‌ها و برنامه‌های خود برای مردم بگویند که این موضوع خوشایند مردم نیز است و در پیش گرفتن این رویه سبب می‌شود که مردم نیز انتخابی آگاهانه داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی که مساوی با پیروزی مردم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها باید برای تبیین مشارکت حداکثری مردم باشد تا شاهد رقم خوردن بهار سیاسی کشورمان به بهترین شکل ممکن و با بیشترین میزان مشارکت باشیم.

مرادپور با یادآوری این مطلب که در انتخاب فرد اصلح بیانات مقام معظم رهبری بسیار راهگشا و کاربردی است، ادامه داد: از مهم‌ترین این شاخصه‌ها می‌توان به داشتن همت جهادی، خستگی‌ناپذیر بودن، قوی و کارآمد بودن، آگاه به نیازهای جامعه بودن، حضور در بین مردم، با تدبیر با برنامه بودن، پایبند به اقتصاد مقاومتی، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی، حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور، استفاده از شیوه تبلیغاتی صحیح، پرهیز از اسراف، پرهیز از بداخلاقی‌های انتخابات، پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام و انقلاب، خود را خدمتگزار مردم دانستن و استکبارستیزی اشاره کرد.

وی با توضیح اینکه رئیس جمهور بعدی همانند شهید آیت‌الله رئیسی انقلابی باشد و به جوانان برای حضور در عرصه‌های مختلف اعتماد کند، عنوان کرد: همت جهادی رئیس‌جمهور شهید سبب شده بود که ایشان در عرصه‌های مختلف توفیقات روزافزونی برای کشور رقم بزند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان و دارای پیام معناداری است، ادامه داد: دشمنان ما در تلاش‌اند ملت ایران را از حضور در صحنه‌ها ناامید کنند اما مردم ما با حضور حماسی خود در انتخابات خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن خواهند کشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha