• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403033020556
  • خبرنگار : 50659

در نشست با مسئولین موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) تهران مطرح شد؛

۲۰۰ مسکن روستایی برای مددجویان اردبیلی ساخته می‌شود

۲۰۰ مسکن روستایی برای مددجویان اردبیلی ساخته می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با همکاری موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) تهران درصدد ساخت ۲۰۰ مسکن برای خانوار تحت حمایت در روستاها که فاقد منزل مقاوم و مناسب می‌باشند، هستیم.

جلیل قدیمی ۳۰ خرداد در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل و جمعی از نیکوکاران موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) تهران در محل شهرک صنعتی حدید مبتکران مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: ساخت ۲۰۰ مسکن مددجویی برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل که در روستاها سکونت دارند، در دستور کار قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه این خانواده‌ها طبق شناسایی‌های صورت گرفته فاقد مسکن مناسب هستند، افزود: در تلاش هستیم تا در یک اقدام بی‌نظیر که با موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) انجام خواهد شد برای ۲۰۰ خانوار تحت حمایت سرپناهی امن احداث شود.

قدیمی با بیان اینکه همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) تهران داریم که در این راستا خدمات متعددی به اقشار آسیب‌پذیر استان ارائه شده است، افزود: با گسترش همکاری‌ها می‌توانیم شاهد رفع مسائل ضروری خانوارةای بی‌بضاعت بوده و در جهت توانمندسازی آنها نیز گام‌های موثرتری را برداریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مرتضی الله‌وردی، مدیرعامل شرکت حدید مبتکران مشگین‌شهر نیز جزو هیات عامل موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) تهران است، گفت: امیدواریم در کنار همکاری برای ساخت مسکن خانوار تحت حمایت، شرایطی نیز برای اشتغال‌زایی مددجویان فراهم شود.

وی ادامه داد: اشتغال‌زایی برای ۱۰۰۰ مددجو از جمله برنامه‌هایی است که درصدد گسترش همکاری‌ها از طریق این موسسه خیریه هستیم.

در ادامه این جلسه، بهروز زلالی، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل نیز اظهار کرد: آماده هرگونه همکاری‌های گسترده برای ساخت مسکن مددجویی در روستاهای استان اردبیل هستیم.

وی با اشاره به اینکه گستره همکاری‌ها باید به سمت توانمندسازی خانوار تحت حمایت پیش رود، افزود: ملزومات و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را برای سهولت در امور ساخت مسکن به کار خواهیم گرفت.

زلالی گفت: امید است در سایه این همکاری‌ها شاهد شادکامی و خوشحالی اقشار آسیب‌پذیر باشیم.

مرتضی الله‌وردی، مدیرعامل شرکت حدید مبتکران مشگین‌شهر هم در این جلسه بیان کرد: در این کارخانه، اولویت اشتغال را به زنان سرپرست خانوار و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اختصاص داده‌ایم.

وی اعلام کرد: ایجاد اشتغال پایدار راهکاری مهم برای استقلال اقتصادی و خودکفایی مددجویان است که با همکاری‌های گسترده می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

کارآفرین برتر کشوری اظهار کرد: در بحث ساخت مسکن نیز پس از شناسایی و تعیین محدوده جغرافیایی روستاها، به بهترین نحو وارد عمل خواهیم شد تا خانواده‌های فاقد مسکن، صاحبخانه شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha