• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403033020482
  • خبرنگار : 50300

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد

اختصاص بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به آماده‌سازی مرزها برای اربعین

اختصاص بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به آماده‌سازی مرزها برای اربعین

ایسنا/خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات برای آماده‌سازی پایانه‌های مرزی و مسیرهای منتهی جهت ایام اربعین گفت: اعتبار بسیار خوبی برای استان خوزستان در نظر گرفته شده و در این زمینه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان تنها برای بهسازی جاده‌های مواصلاتی منتهی به پایانه‌های مرزی استان اختصاص یافته است.

داریوش امانی امروز ۳۰ خردادماه در بازدید از پایانه‌های مرزی استان خوزستان اظهار کرد: سالانه با آغاز زیارت اربعین، سازمان راهداری نیز ماموریت دارد که در پایانه‌های مرزی و مسیرهای منتهی به ۶ پایانه مرزی اقداماتی انجام دهد و امسال حدود ۱۲ هزار متر مربع به سایه‌بان‌ها و تونل‌های سرد و مه‌پاش‌ها اضافه می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بازسازی و نگه‌داشت ساختمان پایانه مرزی نیز انجام می‌شود. اعتبار بسیار خوبی برای استان خوزستان در نظر گرفته شده و در این زمینه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان تنها برای بهسازی جاده‌های مواصلاتی منتهی به پایانه‌های مرزی استان اختصاص یافته و در کل کشور نیز حدود ۳ هزار میلیارد تومان برای پایانه‌های مرزی اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اقدامات خوبی در پایانه‌ها به ویژه در استان‌های گرمسیر در حال انجام است. با توجه به اینکه اربعین نزدیک به ۱۰ سال در ماه‌های گرم سال است باید برای سرمایش و رفاه زائران اقداماتی انجام شود.

وی اضافه کرد: نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان در خود پایانه‌ها هزینه می‌شود و دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای روشنایی، ایمن سازی، لکه‌گیری، آسفالت و نصب نیوجرسی در مسیرهای منتهی به پایانه‌ها در حال انجام است.

امانی یادآور شد: تعهد این است که حداقل ۲۰ روز پیش از آغاز اربعین، پروژه‌های عمرانی باید به پایان برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha