• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403033020410
  • خبرنگار : 71518

اختصاصی ایسنا

بازی‌های تابستانی بیرانوند!/ بیرو این بار پولش را گرفت و فسخ کرد

بازی‌های تابستانی بیرانوند!/ بیرو این بار پولش را گرفت و فسخ کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که مطالباتش را از باشگاه دریافت کرده است، برای دومین فصل پیاپی قراردادش با سرخپوشان را فسخ کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند روز گذشته در اقدامی عجیب با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادش با باشگاه پرسپولیس را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا به این ترتیب شاهد شروع ماجرای جدیدی از دروازه‌بان سرخپوشان باشیم.

پیش از این ایسنا در خبری اعلام کرده بود بندی در قرارداد بیرانوند وجود دارد که بر اساس آن، در صورتی که ظرف ۱۵ روز از پایان لیگ مطالباتش تسویه نشود، او می‌تواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند. بیرو پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان، در جمع خبرنگاران وجود این بند در قراردادش را تکذیب کرده بود ولی اکنون بر اساس همان بند، قراردادش را فسخ کرده است.

فسخ یک‌طرفه قرارداد از سوی بیراوند در حالی انجام پذیرفته است که یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت: نمی‌دانیم او چطور قراردادش را فسخ کرده است، چون چند روز قبل تمام مطالبات مربوط به این فصلش را، شامل اصل قرارداد و آپشن‌ها، دریافت کرده است!

برای هواداران پرسپولیس فسخ یک‌طرفه قرارداد و تصمیم‌های اینچنینی بیرانوند هرگز جدید و تازه نیست چون او پارسال هم به خاطر دریافت‌نکردن مطالبات، قراردادش را فسخ کرد و در حالی که مذاکراتی برای پیوستن به استقلال انجام داده بود، مدیران پرسپولیس او را راضی کردند که قراردادی جدید با پرسپولیس ببندد و در این تیم بماند. حالا امسال هم دقیقا همان بازی پارسال آغاز شده است. آیا پایان ماجرای امسال مشابه ماجرای سال گذشته خواهد بود یا مدیران باشگاه با توجه به پرداخت‌ مطالبات دروازه‌بان‌شان راه تازه‌ای را پیش خواهند گرفت و تصمیمی متفاوت با سال پیش در قبال بیرو اتخاذ خواهند کرد؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۳۰ ۱۲:۲۶

اگر عزتی داشتی همین بود که تو پرسپولیس بودی،با رفتنت همه پرسپولیسی‌ها رو خوشحال میکنی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۳۰ ۱۲:۵۰

ای بابا بازم شروع کرد اقای بیرانوند یکبار برای همیشه برو

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۳۰ ۱۲:۵۲

جان هر کی دوست داری برو فقط

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۳۰ ۱۳:۰۲

من هم پرسپولیسی ام و هم لرستانی لطفا برو تو با این رفتار غیرحرفه ای همه را خسته کردی حقیقتا نمی دونم از کی مشاوره می گیری .خبر نداری این حرکات به اعتبارات چه ضربه ای می زنه!!!! یه کم از امیری یاد بگیر

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۳۰ ۱۴:۰۵

اقای درویش لطفا دیگه به پرسپولیس راهش ندید ..بهتره بره خیبر بازی کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۳۰ ۱۵:۴۶

مسئوولین محترم باشگاه پرسپولیس : یکبار برای همیشه خودتان را از شر این فرد نجات دهید اودیگر فوتبالش به اخر رسیده.یک دروازه بان جوان ومستعد و اینده دار را در دروازه پرسپولیس قرار دهید و حداقل چندین سال خودتان را از این شل کن و سفت کن علی بیرو خلاص کنید.