• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403033020339
  • خبرنگار : 71959

رئیس پلیس پایتخت خبرداد

کشف ۴۶۰ کیلوگرم شیشه و هروئین در تهران/تهیه موادمخدر دیگر به سادگی امکان‌پذیر نیست

کشف ۴۶۰ کیلوگرم شیشه و هروئین در تهران/تهیه موادمخدر دیگر به سادگی امکان‌پذیر نیست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از کشف محموله ۳۵۰ کیلوگرمی هروئین و ۱۱۰ کیلوگرمی شیشه در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به کشف محموله بزرگ موادمخدر در پایتخت گفت: امروز شاهد نتایج روزها و ساعت‌ها کار و تلاش پیدا و پنهان همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ هستیم. پلیس با تجهیزات ویژه‌ای که در اختیار دارد در تمامی حوزه‌ها توفیقاتی خوبی دارد که امروز موفقیت یکی از این پرونده ها را شاهد هستیم.

وی افزود: ماموران ما از داخل سه تریلر که حداقل ۶۰ تن بار داشتند؛ توانستند ۳۵۰ کیلوگرم هروئین را کشف کنند. این موادمخدر در داخل سایر وسایل جاساز شده بود که به جز با اشراف اطلاعاتی چنین کشف بزرگی صورت نمی‌گرفت. در این باره چهار قاچاقچی اصلی نیز دستگیر شدند و چند خودرو نیز که بخشی از اموال این افراد بود توقیف  شد. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین پیش از این نیز، محموله دیگری از موادمخدر در تهران کشف شد که در آن مواد اولیه ساخت مخدر شیشه را به شکل خرده پلاستیک در آورده بودند و در مجموع ۱۲۰ کیلوگرم مخدر شیشه نیز از اعضای این باند شناسایی شد.

کشف ۵.۵ تن موادمخدر در تهران طی ۳ ماه

محمدیان با اشاره به کشفیات موادمخدر در سال جاری گفت: پنج هزار و ۵۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در پایتخت کشف شده است.

وی در ادامه درباره حضور معتادان متجاهر در معابر نیز اظهارکرد:‌ در برخی از محلات تهران، برای شهروندان ندیدن معتاد در معابر آرزو شده بود اما امروزه شاهد هستیم که با تلاش همکاران من، پاکسازی انجام شد و مردم دیگر این صحنه‌ها را شاهد نیستند زیرا این چرخه مبارزه با مواد مخدر تکمیل شده است. 

کشف ۴۶۰ کیلوگرم شیشه و هروئین در تهران/تهیه موادمخدر دیگر به سادگی امکان‌پذیر نیست

تهیه موادمخدر به سادگی در تهران امکان‌پذیر نیست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: سال‌ها می‌گفتند تا کمتر از پنج دقیقه می‌توان در خیابان‌ها موادمخدر پیدا کرد اما امروز من اعلام می‌کنم این اتفاق رخ نمی دهد و تهیه مواد دیگر به سادگی امکان‌پذیر نیست. امروز خرده فروشان امنیت ندارد و با قاچاقچیان برخورد جدی صورت می‌گیرد و با معتادان متجاهر نیز برخورد شده و آنها جمع آوری می‌شوند. 

محمدیان گفت که از همکاران خودم و قوه قضائیه به خاطر همکاری‌های خوبشان تشکر می‌کنم که جوانان را از دام اعتیاد نجات می‌دهند. 

وی خطاب به جوانان هشدار داد: وقتی قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدری دستگیر می‌شود برابر قانون تمام اموال وی توقیف و مصادره می‌شود؛ بنابراین جوانان بدانند که نمی‌توانند از این راه پولی به دست آوردند. بر اساس ارزیابی های ما، مشخص است که امروزه مردم از اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر رضایت دارند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha