• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403033020215
  • خبرنگار : 71974

فعال حوزه دانشجویی:

وحدت و اجماع رمز موفقیت در انتخابات است

وحدت و اجماع رمز موفقیت در انتخابات است

فعال حوزه دانشجویی گفت: تفرقه و اختلافات داخلی می‌تواند به ضعف و ناکارآمدی نظام منجر شود و این موضوع نه تنها برای انقلاب، بلکه برای آینده کشور خطرناک است. به همین دلیل، تأکید بر وحدت و اجماع برای جلوگیری از هرگونه تفرقه و اختلاف و همچنین برای افزایش شانس موفقیت در انتخابات ضروری است.

سعید احمدزاده، فعال حوزه دانشجویی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حکمرانی اخلاقی اظهار کرد: حکمرانی اخلاقی اهمیت فراوانی در سرنوشت مردم دارد و اصول اخلاقی باید پایه و اساس هر نوع حکمرانی باشند. این اصول نه تنها به ایجاد اعتماد عمومی کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند از فساد و سوءاستفاده از قدرت جلوگیری کنند.

وی افزود: در واقع، اخلاق در حکمرانی به‌عنوان یک شاخص برای سنجش مشروعیت و کارآمدی نظام سیاسی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه مردم نسبت به مسئولین خود انتظار صداقت و درستکاری دارند، تأکید بر اخلاقیات می‌تواند به تقویت پیوند بین حکومت و مردم منجر شود.

احمدزاده بیان کرد: برای حل  مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، به یک حکمرانی اخلاق‌محور و کارآمد روی آورد و به ویژه باید تمرکز بر بهبود معیشت مردم و رفع مشکلات اشتغال و ازدواج باشد. عزت خانواده‌ها نباید شکسته شود و باید سیاست‌هایی اتخاذ شود که به تقویت بنیان خانواده‌ها کمک کند.

به گفته وی؛ تفرقه و اختلافات داخلی می‌تواند به ضعف و ناکارآمدی نظام منجر شود و این موضوع نه تنها برای انقلاب، بلکه برای آینده کشور خطرناک است. به همین دلیل، تأکید بر وحدت و اجماع برای جلوگیری از هرگونه تفرقه و اختلاف و همچنین برای افزایش شانس موفقیت در انتخابات ضروری است.

این فعال حوزه دانشجویی بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده حمایت عمومی از نظام و تقویت مشروعیت آن است. مشارکت گسترده مردم در انتخابات نه تنها به تقویت دموکراسی کمک می‌کند، بلکه پیام واضحی به جهان می‌فرستد که مردم همچنان به نظام و ارزش‌های آن پایبند هستند.

وی افزود: این حضور پرشور می‌تواند به انتخاب فردی منجر شود که بتواند مسیر انقلاب را با اصلاحاتی ادامه دهد و از بازگشت به دوران‌های نامطلوب گذشته جلوگیری کند. به همین دلیل، حضور گسترده خود در انتخابات، به آینده‌ای روشن و پرامید برای کشور کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha