• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403033020207
  • خبرنگار : 71431

کشف ۵۰ میلیاردی روسری قاچاق در بازار تهران

کشف ۵۰ میلیاردی روسری قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱ هزارثوب شال و روسری قاچاق از انباری در محدوده بازار تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف البسه قاچاق از انباری در محدوده بازار تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد که مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده است. 

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران همچنین مشخص شد که کالای خارجی توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و دپو شده تا در فرصت مناسب در بازار تهران دپو شود، گفت:‌ با کسب این اطلاعات و اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی، هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران این پلیس اقدام به بازرسی از محل مذکور کرده و در جریان آن مشخص شد که این محل یک باب انبار کالای بازرگانی است که کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اضافه کرد:‌ ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالای خارجی از نوع شال و روسری در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد، اسناد گمرکی  مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و این اقلام فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق است.

افشاری با اشاره به کالاهای قاچاق کشف شده، اظهارکرد:‌ از محل این انبار تعداد ۱۱ هزار شال و روسری خارجی محصول کشور چین کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، اظهارکرد:‌ در راستا پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهم به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۳۰ ۱۳:۵۹

مگه خرید وفروش شال و روسری جرمه یک بار میگین شال بزنید یک بار محل نگهداری شال و روسری را مصادره میکنید نفهمیدیم چکار کنیم بزنیم توی سرمون بزارین بازار پر بشه لا اقل قیمت فروکش کنه یک روسری را سیصد وخورده ای بخرم اونم درجه پایین آخه این چکاریه