• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403033020100
  • خبرنگار : 90111

مارتینس: شخصیت شگفت‌انگیزمان را نشان دادیم

مارتینس: شخصیت شگفت‌انگیزمان را نشان دادیم

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از نمایش شاگردانش در دیدار برابر چک بسیار راضی است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال پرتغال یک پیروزی دراماتیک را برابر چک در آخرین بازی از هفته نخست یورو ۲۰۲۴ تجربه کرد. پرتغال با آنکه با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه دو گل به ثمر رساند تا پیروزی ارزشمند و شیرین را تجربه کند.

به نقل از ابولا، روبرتو مارتینس، سرمربی اسپانیایی پرتغال، در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه دوم بسیاری از نکات مهم را برای کسب پیروزی به بازیکنان گفتم. امشب به خود ایمان داشتیم و شخصیت شگفت‌انگیزمان را نشان دادیم. ما ۲۳ بازیکن را با خود به آلمان آورده‌ایم که به جرات می‌توانم بگویم همه آنها شایستگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند.

او ادامه داد: بسیار خوب آماده این بازی شده بودیم. این پیروزی ثمره تلاش همه بازیکن بود. ما یک بازی گروهی خوب را به نمایش گذاشتیم و این واقعا خوشحال‌کننده است. بازیکنان شخصیت تیمی خود را به نمایش گذاشتند و هواداران هم خیلی خوب حمایت کردند. ما به این پیروزی نیاز داشتیم. اگر در دقایق ابتدایی به گل می رسیدیم می‌توانستیم یک پیروزی پر گل را تجربه کنیم اما از فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده نکردیم.

مارتینس درباره کونسیسائو زننده گل پیروزی پرتغال گفت: او بسیار خوب کار کرد و همواره چشمش به دروازه حریف است. او پاره آتشی بود که تیم به آن نیاز داشت. کونسیسائو جزو بازیکنان جوانی است که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد. به نظرم بازیکنی که از نیمکت می‌آید و توانایی خود را نشان می دهد فاکتوری بسیار مهم برای یک تیم خوب است و  این واقعا خوشحال‌کننده است.

او در پایان درباره کریستیانو رونالدو هم گفت: نخستین چیز درباره کریستیانو رونالدو اینکه او آماری باورنکردنی در تیم ملی دارد. رونالدو شایستگی حضور در تیم ملی پرتغال را دارد. وقتی می‌بینی که رونالدو ششمین یوروی خود را تجربه می‌کند به خوبی پی می‌بری که او یک الگو خوب است و همچنان می‌تواند دست به تاریخ‌سازی بزند. بازیکنانی کونسیسائو از وجود رونالدو درس می‌گیرند و حضور چنین بازیکنی در تیم ما بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha