• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403032919882
  • خبرنگار : 50046

کشف بیش از ۳۳ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در خراسان شمالی

کشف بیش از ۳۳ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف ۳۳ هزار و ۶۶۰ لیتر روغن موتور احتکار شده در بجنورد خبر داد.

سرهنگ تقی توئی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار روغن موتور یک واحد مسکونی در حاشیه شهر بجنورد، بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با همکاری نماینده اداره کل صمت استان به محل مورد نظر اعزام و اقدام به بازرسی از آن مکان کردند، افزود: در همین رابطه ۳۳ هزار و ۶۶۰ لیتر روغن موتور که به صورت احتکار شده در آن مکان نگهداری شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این مقدار روغن موتور سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و اقدامات قضائی و قانونی در حال پیگیری است.

کشف کالای قاچاق ۱۷ میلیاردی توسط پلیس خراسان شمالی
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی بیان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در روند انجام اقدامات اطلاعاتی خود دریافتند که دو دستگاه اتوبوس که از مسیر شاهرود- میامی  در حال تردد بودند حامل مقادیر زیادی کالای قاچاق هستند که بلافاصله با هماهنگی لازم هر دو اتوبوس متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این اتوبوس ها تعداد ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه با مارک آیفون، ۱۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد ۱۸ هزار عدد انواع داروی قاچاق کشف شد، افزود: ارزش این تعداد کالای قاچاق ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی، با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha