• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403032919834
  • منبع : نمایندگی سمنان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تاکید کرد

لزوم پرهیز از تبدیل شدن مدارس به باشگاه سیاسی

لزوم پرهیز از تبدیل شدن مدارس به باشگاه سیاسی

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیر ماه، بر لزوم پرهیز از تبدیل مدارس به باشگاه سیاسی تاکید کرد.

فرج‌الله شوشتری امروز (۲۹ خرداد ماه) در نشست تبیینی انتخابات در سمنان، با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، شاهد برگزاری انتخابات پرشوری در کشور باشیم.

وی تاکید کرد: دو مؤلفه مؤثر بر کودک و نوجوان در زمینه هویت‌پذیری فرهنگی، تأیید و انکار است و این نگاه کودک و نوجوان نسبت به اطرافیان هرچه نزدیک‌تر باشد، متفاوت‌تر است.

شوشتری به اهمیت نهاد خانواده پرداخت و گفت: جامعه پویا شامل افراد با نشاط و پویاست که تأثیرگذاری خود را بر اطراف‌شان و تأثیرپذیری از اطرافیان خود دارند و اولین بخش برای تحقق این موضوع برعهده خانواده است که باید شخصیت و هویت فرزند خود را تأیید کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: آنچه نباید در هویت‌بخشی سیاسی‌ - اجتماعی کودک و نوجوان اثرگذار باشد، سیاست‌زدگی و تبدیل مدرسه به باشگاه سیاسی است. باید هویت سیاسی‌ و اجتماعی درست را به فرزندان خود اعطا و آنها را در یک مسیر رشد هدایت کنیم و از سیاست‌زدگی، هیجان‌زدگی مفرط و التهاب‌آفرینی دور کنیم.

وی بر لزوم انتخاب اصلح به‌عنوان یکی از ضروریات انتخابات در جامعه اسلامی تاکید و اظهار کرد: اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم روی داده و آنچه مهم است، تحول در دولت‌ها و قرار گرفتن در مسیر رو به رشد است که امیدواریم با توجه به فرهنگ و تمدن غنی کشور، در انتخابات پیش رو شاهد انتخاب فرد اصلح، باشیم تا دولت چهاردهم را در ادامه این مسیر رو به جلو یاری رسانیم.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در نشست تبیینی انتخابات در استانداری سمنان، گفت: هیئت‌های مذهبی به نوعی پرچمدار جهاد تبیین هستند. در واقع، هیئت‌های مذهبی پل ارتباطی تحقق جهاد تبیین و انتقال مطالب و مباحث به‌صورت مطلوب، جامع و کامل از سوی راویان برای آحاد اقشار جامعه هستند.

وی با بیان اینکه عدم وابستگی به دولت و اعتبارات دولتی، یکی از رموز اصلی موفقیت هیات های مذهبی است، افزود: هیئت‌های مذهبی بر پایه مردم‌محوری و دوستداران اهل بیت (ع)، ائمه اطهار و معصومین اراده می‌شوند که امری بسیار اهمیت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: هیئت‌های مذهبی از ابتدای تاریخ اسلام، در بحث توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی، نقش بسیار تاثیرگذار و پر رنگی ایفا کرده‌اند و امروز می‌توانند در بحث افزایش مشارکت در انتخابات و آگاهی بخشی به آحاد جامعه نقش موثر داشته باشند.

استاندار سمنان افزود: اقدامات و کارهای بسیار ارزنده‌ای در طول مدت خدمت دولت خدمتگزار سیزدهم در استان سمنان به ثمر نشسته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha