• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403032919650
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه به دام افتاد

قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه به دام افتاد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: فردی که با جعل عنوان قاضی کشیک دادگستری خود را به شهروندان معرفی و از آنها کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

سرهنگ "سیدمحمد موسوی " درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور فردی در جلوی ساختمان دستگاه قضایی، شورای حل احتلاف-دادسرا، بانک‌ها-فرمانداری و اماکن  نظامی با عناوین مختلف، نظر به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار تیم جمع‌آوری پلیس اطلاعات شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند پیرامون مکان‌های تردد احتمالی مظنون را شناسایی و دستگیر  و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به او را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات و بازجویی خود به این نتیجه رسیدند که این فرد با سوءاستفاده از تردد در مراجع قضایی و دولتی خود را از قضات شاغل در مراجع قضایی شهرستان و فردی  ذی‌ نفوذ در سطح استان معرفی و به مردم وعده حل و فصل پرونده را می‌داد و به طرق مختلف از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی متهم تعداد یک عدد مهر قاضی کشیک، یک عدد کارت کارکنان ناجا و مجوز تردد به اماکن نظامی و قضایی، مهر کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی، یک عدد مهر کارشناس بیمه مرکزی، مهر اساتید دانشگاه علوم پزشکی  یکی از استان‌های همجوار  و تعدادی اوراق مهمور به مهرهای  مراجع قضایی و انتظامی و ... کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، بیان کرد: متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی‌های اداری خود، به افراد سودجو و وعده‌های فریبنده این چنینی اعتماد کرده و ندانسته اقدام به همکاری با آنان می‌کنند به شهروندان توصیه کرد:  از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا به پلیس  اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha