• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403032919645
  • خبرنگار : 71299

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:

دستاوردهای دولت آیت‌الله رئیسی برای ایران ماندگار است

دستاوردهای دولت آیت‌الله رئیسی برای ایران ماندگار است

ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: دستاوردهای دولت کار و کرامت آیت‌الله رییسی برای جمهوری اسلامی ایران ماندگار است.

«نورالدین الیاسی» امروز ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ در نشست تخصصی مرتبط با امیدآفرینی و جهاد تبیین در حوزه مباحث اقتصادی با محوریت «دستاوردهای سه ساله دولت شهید آیت الله رییسی» که در محل اداره کل بهزیستی استان ایلام برگزار شد با بیان اینکه جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه ماحصل دولت کریمه است، اظهار کرد: دولت سیزدهم با حمایت و پشتیبانی مردم و اجرای درست اقتصاد مقاومتی توانست عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

وی با بیان اینکه آحاد مختلف مردم در همه سنین با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط مستقیم دارند خاطرنشان کرد: این وزارتخانه چتر حمایتی خود را بر سر همه ملت ایران گسترانیده و همواره در حال ارائه خدمت دلسوزانه به اقشار مختلف مردم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در طی سه سال خدمت صادقانه به ملت ایران گفت: حمایت از تعاونی های نیمه فعال و غیرفعال، کاهش نرخ بیکاری، کاهش زمان اطاله دادرسی، انجام تعهد ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و پشتیبان، توسعه و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی تأمین اجتماعی، پوشش حداکثری خدمات بهزیستی به مددجویان، صدور آنی مجوزهای کسب و کار، اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، حمایت مالی و اعتباری و قانونی از طرح های سرمایه گذاری، گسترش خدمات بیمه‌ای عشایر و روستائیان، توسعه کمی و کیفی مهارت‌های فنی و حرفه ای، افزایش و تنوع خدمت به بازنشستگان از خدمات مهم دولت سیزدهم در حوزه این وزارتخانه است.

الیاسی با توجه به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و پای کار، وظیفه ذاتی هر ایرانی است و پرداختن به این وظیفه، موجب سرافکندگی و شکست دشمنان می‌شود.

این نشست تحت عنوان نشست تخصصی مرتبط با امیدآفرینی و جهاد تبیین در حوزه مباحث اقتصادی با محوریت «دستاوردهای سه ساله دولت شهید آیت الله رییسی» با حضور دکتر حامد شیرخدا(از اساتید برجسته کشوری) در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان ایلام برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha