• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032718045
  • خبرنگار : 50260

سرپرست فرمانداری کاشان:

تکمیل مصوبات سفرهای استانی مطالبه مردم کاشان است 

تکمیل مصوبات سفرهای استانی مطالبه مردم کاشان است 

ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری کاشان گفت: تکمیل و بهره‌برداری طرح‌هایی که در سفر استاندار اصفهان به کاشان در سال ۱۴۰۱ به تصویب رسید، مطالبه مردم است و تا رسیدن به نتیجه آن را پیگیری می‌کنیم.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رسانه‌ها در کنار مسئولان هستند و این ارتباط باید دوسویه باشد زیرا رسانه‌ها نبض شهر هستند و به دلیل ارتباط با لایه‌ها و قشرهای مختلف مردم مشکلات را زودتر شناسایی می‌کنند.

وی افزود: ارتباط مسئولان با اصحاب رسانه باید مستمر باشد زیرا این ارتباط هم به نفع مردم و هم به نفع مسئولان است و می‌تواند اصل و اساس فعالیت‌های اثربخش مسئولان در راستای آنچه که بر عهده دارند باشد.

سرپرست فرمانداری کاشان، تصریح کرد: نیکوکاران کاشان در بخش مدرسه‌سازی بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال کمک کردند و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان باید به تعهد خود برای تکمیل آنها عمل کند.

محمدی فشارکی تأکید کرد: شهرستان کاشان با کمبود ۵۰ کلاس درس در دوره ابتدایی روبرو است و این در حالی است که ۵۰ مدرسه نیازمند تخریب نوسازی است که وزیر آموزش‌وپرورش برای پرداخت ۱۴۸۰ میلیارد ریال برای حوزه آموزش و پرورش کاشان موافقت کرد.

 وی گفت: بهره‌برداری از منطقه ویژه اقتصادی کاشان اولویت شرکت ایمیدرو نیست و کارها را به صورت لاک‌پشتی و با حرکت آرام و تدریجی به پیش می‌برد در حالی که بهره‌برداری از آن می‌تواند مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را حل کند.

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: بیش از دو هزار پرونده از ساخت‌وسازهای در خارج از محدوده شهر کاشان مشمول زمان شده است که شهرداری و جهاد کشاورزی مسئول پیگیری آن هستند.

محمدی فشارکی افزود: مناطق حاشیه‌ای در طرح تفصیلی کاشان به محدوده شهری الحاق نشده است و در نتیجه آن کلونی‌های حاشیه‌نشینی ایجاد شده است که در طرح بازنگری باید اصلاح شود.

وی اظهار کرد: جهاد کشاورزی استان اصفهان مأموریت دارد پرونده‌ ساخت و سازهای حاشیه شهر کاشان را پایش کند تا دستگاه‌های اجرایی بر اساس آن بتوانند خدمات شهروندی را ارائه کنند.

سرپرست فرمانداری کاشان، تصریح کرد: عده‌ای دلال، زمین‌های حاشیه شهر هستند که با ساخت و سازهای غیرمجاز و مبلغ کم این خانه‌ها را به افراد نیازمند می‌فروشند و برای شهروندان و مدیریت شهری مشکل ایجاد می‌کنند.

محمدی فشارکی با اشاره به امنیت سفر در  آزادراه کاشان به اصفهان گفت: در سفر هیئت دولت به استان اصفهان ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که در قالب تحویل قیر اختصاص یافت و پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha