• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403032617359
  • خبرنگار : 50229

ساخت و بهسازی ۴۱۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی خوزستان تا پایان سال

ساخت و بهسازی ۴۱۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی خوزستان تا پایان سال

ایسنا/خوزستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ساخت و آسفالت ۴۱۰ کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی در برنامه سال جاری خبر داد.

مرتضی بهداروندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اجرای پروژه ساخت و آسفالت ۴۱۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی با اعتبار بیش از ۶۸۷۰ میلیارد ریال در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: از این میزان ۱۹۰ کیلومتر مربوط به ساخت و ۲۵۰ کیلومتر مربوط به اجرای پروژه آسفالت راه‌های فرعی و روستایی استان است که اجرای آن‌ها آغاز شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: عمده اجرای این پروژه‌ها در شهرستان‌های بهبهان، شوش، کرخه، اهواز و اندیکا است و پیش‌بینی می‌شود اجرای آن‌ها تا پایان سال جاری به پایان برسد.

بهداروندی یادآور شد: در دو ماه گذشته نیز کار ساخت و بهسازی ۴۸ کیلومتر راه روستایی با اعتبار بیش از ۱۵۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۴:۱۴

جاده بهبهان به ماهشهر خطرناک است که باید درست شود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۴:۳۷

تعجبه سدهایی که در مسیر هفتکل به مسجدسلیمان چندین ساله که زدند چه استفاده ای دارند جز اینکه در سال چند تا هندونه کار دارند از آن استفاده می کنند لطفا رسیدگی شود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۵:۵۴

درود...با احداث همون سیل بندایی ان که تو جاده مسجد سلیمان هفتگل هست... سال ها زمین های خشک ،بایر بیابانی و بدون کشتی بودن که جز اندکی جو و گندم کشت نمیشد! تو اون مسیر هیچ رودخونه ای وجود نداره و آب اون سیل بندا فقط از بارش های زمستانی ذخیره و تغذیه میشه و با پمپ ب زمین های اطراف برا کشت انواع صیفی جات منتقل میشه.. درضمن از جاری شدن سیل و فرسایش خاک هم کاسته میشه.. کشاورزی رونق گرفته .. اشتغال.. ارزش پیدا کردن زمینا و و و...

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۵:۱۱

الان در این دوران حال حاضر تکنولوژی راه سازی و جاده ایی اینقدر پیشر فت هایی صورت گرفته که اصلا" جای هیچ بهانه ایی برای امر راه سازی و معطل کردن یک پروژه باقی نمی گذارد ولی چرا در استان خوزستان اینقدر راهسازی و جاده بین شهری و استانی کند و یا هیچ تلاشی و سرمایه گذاری صورت نمی گیرد در مقایسه با استان هایی که تماما" کوهستانی و صعب العبور و سخت گذر و برفگیر ووو... ولی طی یکی دو سالی چندین کیلو متر راه و جاده ساخته می شود و آنهم چهار بانده !!!

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۵:۱۹

چرا جاده دزفول _ اصفهان تحت عنوان پاشنه زاگرس اینقدر ‌کند و یا قطره چشکانی پیش می رود در صورتی که در برخی استان ها شبیه به آن با ارزش کمتراقتصادی و بصرفه ترنبودن کارآیی طی یکی دوسالی ساخته میشن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۵:۲۴

همیشه استان خوزستان یکی از آخرین استان ها در امر راه سازی و جاده ایی بین شهری و بین استانی در سطح کشور بوده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۶ ۱۶:۰۲

جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان با کاهش مسیر فعلی با 50کیلومتر یعنی از 125کیلومتر فعلی را به حدود75کیلومتر جاده استاندارد میرساند...جاده اهواز مسجدسلیمان الیگودرز تا250کیلومتر جاده فعلی تهران بندر امام خمینی را کاهش میده...جاده مسجدسلیمان اندیکا هم با کاهش 15کیلومتری و حذف پیچ وخم های مسیر آن را امنتر خواهد کرد درضمن در کوتاه تر شدن مسیر اصفهان هم موثر هست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۰۰:۰۲

سلام راه روستایی انارکی که تنها جاده آسفالت نشده بخش الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک است که تا کنون چند تا حادثه ناگوار داشته .همچنان وضعیتی اسف بار دارد که تقریبا کمتر از 5کیلومتر می‌باشد لطفا رسیدگی کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۷ ۲۲:۳۸

جاده دزفول شوشتر بعد ۲۵ سال کی به سرانجام میرسد