• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403032516807
  • خبرنگار : 30057

در نمایشگاه آبادیران محقق شد

انعقاد ۵ تفاهم‌نامه برای ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده‌ها

انعقاد ۵ تفاهم‌نامه برای ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده‌ها
عکس آرشیوی است

با انعقاد ۵ تفاهم‌نامه میان بنیاد حیات کمیته امداد امام خمینی با شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به توسعه و ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) شد.

به گزارش ایسنا در حاشیه دومین نمایشگاه آبادیران، ۵ تفاهم‌نامه میان بنیاد حیات کمیته امداد امام خمینی(ره) با شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه و ایجاد مشاغل خانواده‌های تحت پوشش این کمیته منعقد شد.

این تفاهم‌نامه‌ها به این شرح است:

* تفاهم‌نامه بنیاد حیات با محبوبه سرابی مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان  با موضوع ایجاد مشاغل خرد خانگی با استفاده از تولید پروتئین حشرات

* تفاهم‌نامه بنیاد حیات با حمیدرضا زمزم، مدیرعامل یکی دیگر از شرکت‌ها با موضوع راهبری تولید هدایای تبلیغاتی

* تفاهم‌نامه بنیاد با جمال تاج‌الدین مدیرعامل یکی دیگر از  شرکت‌ها با موضوع تامین نیروی کار با مدل کارفرمایی

* تفاهم‌نامه بنیاد حیات با زهرا رادمنش مدیرعامل یکی دیگر از  شرکت دانش‌بنیان  با موضوع راهبری کشت گیاه کبر

* تفاهم‌نامه بنیاد با جواد مضبوط، مدیرعامل یکی از گروه‌های صنعتی  با موضوع توسعه خنک‌کن‌های صنعتی

در این مراسم مهدی روح‌الهی، معاون توسعه مشاغل مدیرعامل بنیاد حیات وابسته به کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه ۲۱ غرفه این نمایشگاه از مجموعه‌های کمیته امداد هستند که موفق به توسعه کسب و کارهای خود شده‌اند، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های ما تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور ایجاد مشاغل با کیفیت است.

روح الهی خاطر نشان کرد: بیش از ۲.۳ میلیون خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و در سال گذشته از بیش از ۲۶۷ هزار اشتغال در کشور حمایت کردیم از طریق تسهیلاتی که با حمایت بانک ها پرداخت شده است. ما در تلاش هستیم مشاغلی را ایجاد کنیم که هم پایداری داشته باشد و هم بتواند به توسعه اشتغال خانواده‌های کم درآمد کمک کند.

معاون توسعه مشاغل مدیرعامل بنیاد حیات با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با ۵ شرکت، گفت: در طی ۳ روز این نمایشگاه تعاملات خوبی با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برقرار شد، به گونه‌ای که ۷۰ نوع تعامل با این شرکت‌ها شکل گرفت و قرار است با ۵ شرکتی که توانستیم به توافق اولیه برای همکاری برسیم، با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای نسبت به توسعه کسب و کارها در سطح استان‌ها اقدام شود.

به گفته وی این شرکت‌ها، شرکت‌هایی هستند که می‌توانند برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha