• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403032416603
  • خبرنگار : 71659

حماس: آمریکا شریک‌جرم نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است

حماس: آمریکا شریک‌جرم نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد، در تمام مراحل مذاکرات مربوط به توقف جنگ، با در نظر گرفتن خواسته‌های عادلانه ملت فلسطین در زمینه توقف همیشگی جنگ، خروج کامل اشغالگران صهیونیست از غزه، بازگشت آوارگان، بازسازی خرابی‌ها و امضای توافقنامه جدی مبادله اسرا، رویکرد سازنده‌ای برای دستیابی به یک توافق جامع و مورد رضایت هر ۲ طرف اتخاذ کرده است.

به گزارش ایسنا، در ادامه بیانیه جنبش حماس آمده است: ما تعامل مثبت و همراه با احساس مسئولیت ملی با طرح پیشنهادی اخیر و تمامی طرح‌های قبلی برای دستیابی به توافق آتش‌بس و آزادی بازداشت‌شدگان داشته‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس به وضوح در قبال آنچه در سخنرانی «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۲۴ ذکر شده بود، موضع مثبت اتخاذ کرد، اما در مقابل، از کابینه رژیم اشغالگر قدس به ریاست نتانیاهوی تروریست چیزی جز پافشاری بر ادامه جنگ نسل‌کشی و حمله به پیشنهادات مطرح شده از زبان بایدن چیزی ندیدیم و این در حالی است که ادعا شده بود رژیم صهیونیستی با این طرح موافقت کرده است.

حماس در بخش دیگری از بیانیه خود اعلام کرد این جنبش از مفاد قطعنامه شورای امنیت در مورد آتش‌بس دائمی در نوار غزه، خروج کامل اشغالگران از این منطقه، مبادله اسرا، بازسازی خرابی‌ها، بازگشت آوارگان به مناطق محل زندگی خود در نوار غزه، مخالفت با هرگونه تغییر یا کاهش جمعیتی یا مساحتی نوار غزه و ارائه کمک‌های لازم به ساکنان غزه نیز استقبال و آمادگی خود را برای همکاری با دوستان میانجی برای آغاز مذاکرات غیرمستقیم در زمینه اجرای این اصول همسو با خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین اعلام کرد.

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در پایان بیانیه خود تأکید کرد، مقاومت فلسطین در همین راستا، از آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و دولت بایدن می‌خواهد کابینه رژیم اشغالگر فاشیستی را که با نقض آشکار تمامی قوانین و معاهدات بین‌المللی، بر ادامه مأموریت کشتار و نابودی ملت فلسطین اصرار دارد، برای توقف جنگ تحت فشار قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۹:۵۴

دورود بر رزمندگان مقاومت وشیر مردان حماس لعنت بر اسرائیل جنایتکار

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۲۳:۲۲

جنگ جنگ تا پیروزی اتفاقا حماس نباید آتش بس راقبول کند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۳:۵۶

گفتم فریب آمریکا را نخورید بایدن زمانی که معطرضین صدایشان از حدی بیشتر میشود احساس خطر میکند و با گفتن اسرائیل باید جنگ را مطوقف کند اسرائیل باید گذرگاه را باز کند قطع نامه ای به ضد جنگ اسرائیل ووو در صورتی در همان لحظات با فتنه محکومیت تمامیه سلاحهای کشتار جمعی را در حد بسیار بالا و مبالغی در حد زیاد دلار برای نسل کشی به اسرائیل میفرستد من میگویم هر گاه به هر وجهی آمریکا به ظاهر اسرائیل را محکوم کرد بدانید کلکی در کارشان هست آن فریب را نپزیرند و بگویم اگر راست میگویند اعلام ممنوعیت فرستادن تمامیه کشور های غربی واروپایی سلاح به اسرائیل را محکوم نماید و اینگونه قطع نامه ای که هیچ کشوری حق ندارد سلاح به اسرائیل ارسال نماید در غیر این صورت دروغگویی این خیانت کاران به بشریت که پیداست آشکارتر خواهد شد چون آمریکا و اروپا در هیچ جنگی وارد نمیشوند الا به دلیل خیانت به آن کشور وملت طرحهای از قبل آماده شده و با بهانه جویی به آن کشور وملت خیانت و تجاوز خواهند کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۲:۵۲

سلام. دولت امریکا در کشتار مردم غزه .بخصوص کودکان وزنان است. دولت صهیونیستی آمریکا باید جوابگو باشد. مرگ بر سیاست مداران صهیونیستی امریکایی.