• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403032315654
  • خبرنگار : 71576

مصطفی هاشمی: ۱۶ ساعت طوفانی داشتم/ تنها امیدم توانمندی بازیکنانم بود

مصطفی هاشمی: ۱۶ ساعت طوفانی داشتم/ تنها امیدم توانمندی بازیکنانم بود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بعد از باخت مقابل نماینده اندونزی ۱۶ ساعت طوفانی را با حس بسیار بد سپری کردم.

به گزارش ایسنا، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم هیروشیما و صعود آن‌ها به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا به عنوان صدرنشین گروه B مسابقات، اظهار کرد: ابتدا از تیم هیروشیما دراگون‌فلایز ژاپن قدردانی می‌کنم که تیم بسیار منظمی است و مربی بسیار خوبی دارد. شرح وظایف نیز در تیم ژاپن بسیار خوب انجام شده است که آن‌ها را به یک تیم بسیار خوب تبدیل می‌کند.

او در ادامه با اشاره به باخت دور از انتظار شاگردانش مقابل نماینده اندونزی، تصریح کرد: همه اعضای تیم ما از خودم در نظر بگیرید تا بازیکنان، شوکه شدیم و همه با هم اشتباه می‌کردیم. به یک ناامیدی و عدم اعتماد به نفس رسیدیم که خیلی سخت بود به بازی برگردیم. اگر مقابل نماینده ژاپن بازی خوبی انجام شد بخاطر تعهد بازیکنان بود. آن‌ها ثابت کردند چه بازیکنان بزرگی هستند و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان همچنین گفت: بازیکنان خارجی ما کمک می‌کنند، اما بازیکنان ملی من نیز در همان سطح بازیکنان خارجی هستند و این یک افتخار برای بسکتبال ایران است که آن‌ها با چنین سطح بالایی بازی می‌کنند. یکی از آن‌ها هم همین سینا واحدی است که الان کنار من نشسته و عملکرد درخشان او نتیجه تمرینات زیاد است. هر اتفاق خوبی که رقم بخورد به واسطه تلاش و توانمندی این بازیکنان است.

مصطفی هاشمی: ۱۶ ساعت طوفانی داشتم/ تنها امیدم توانمندی بازیکنانم بود

او درباره شرایط خود پس از باخت تیمش مقابل پلیتاجایا اندونزی نیز گفت: واقعیت این است که کم‌تر از ۲۴ ساعت فاصله میان این دو بازی بود. این کم‌تر از ۱۶ - ۱۷ ساعت، برای من طوفانی بود. ذهنم بسیار درگیر بود و حس خوبی هم نداشتم. واقعا خیلی سخت بود. اگر می‌خواهید موفق شوید ابتدا باید ذهنتان آماده شود و سپس کارهای فنی و بدنی انجام دهید.

هاشمی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: تنها چیزی که برای بازی مقابل نماینده قدرتمند ژاپن به من آرامش می‌داد، وجود این بازیکنان بود که یک فصل تمام با تعهد کامل کار کردند و این تنها کور سوی امیدم بود. ارتباط ما با بازیکنان نیز از روز گذشته تا امروز اصلا خوب نبود، اما فکر می‌کنم همانطور که من به آن‌ها اعتماد داشتم آن‌ها هم با من همدل بودند که این اتفاق بزرگ افتاد. الان صدرنشین شدیم و خوشحال هستیم، اما فقط تا هتل خوشحالی می‌کنیم و برای نیمه‌نهایی آماده می‌شویم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha