• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403032315627
  • خبرنگار : 50180

موکبداران کرمانشاه برای ثبت نام و یا تمدید پروانه موکب‌داری اقدام کنند

موکبداران کرمانشاه برای ثبت نام و یا تمدید پروانه موکب‌داری اقدام کنند

ایسنا/کرمانشاه مسئول اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت‌نام و صدور پروانه موکب‌داری، از علاقمندان به راه‌اندازی موکب در استان خواست هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا تمدید پروانه موکب‌داری خود اقدام کنند.

مهدی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اخذ مجوز برای برپایی موکب برای هر نوع خدمت‌رسانی به زوار عتبات‌عالیات در اربعین حسینی، هم در حوزه تغذیه و هم در حوزه اسکان زوار ضروری است، گفت: متقاضیان راه‌اندازی موکب و نیز صاحبان موکب‌هایی که پروانه‌ آن‌ها منقضی شده، می‌توانند با مراجعه به سامانه موکب‌داری به آدرس http://mokeb.atabat.org نسبت به دریافت مجوز و یا تمدید پروانه موکبداری اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه تاکنون ۲۳ موکب برای دریافت و یا تمدید پروانه موکبداری در استان ثبت‌نام کرده‌اند، عنوان کرد: با توجه به زمان‌بر بودن فرآیند ثبت موکب، از متقاضیان درخواست می‌شود هرچه سریعتر و حداکثر تا ۲۰ روز آتی با مراجعه به سامانه موکبداری درخواست‌های خود را برای دریافت یا تمدید پروانه موکب ثبت کنند.

مسئول اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه یادآور شد: اربعین سال گذشته ۲۸۵ موکب در استان کرمانشاه و ۳۱ موکب در کشور عراق توسط کرمانشاهی‌ها ثبت شده بود.

حسینی با بیان اینکه امسال تجمیع موکب‌ها به منظور خدمات‌رسانی بهتر به زوار در برنامه ستاد بازسازی عتبات‌عالیات قرار گرفته، گفت: انتظار داریم صاحبان موکب‌های کوچک با هم همراه شده تا بتوانند با ثبت یک موکب توانمند خدمات مطلوب‌تری به زوار اربعین ارائه کنند.

وی اضافه کرد: بنا داریم امسال موکب‌های بزرگ در سراسر استان و به طور ویژه در مرز خسروی برپا کنیم تا بتوانیم خدمات قابل قبولی به زوار اربعین در استان ارائه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha