• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032315508
  • خبرنگار : 50117

یک فعال سیاسی:

مشارکت حداکثری موجب انتخاب رئیس‌جمهوری مقتدر می‌شود

مشارکت حداکثری موجب انتخاب رئیس‌جمهوری مقتدر می‌شود

ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی گفت: نتیجه انتخابات حداکثری و مشارکت پرشور مردم باعث می‌شود که یک رئیس‌جمهور مقتدر، توانا و کارگشا برای حل مشکلات کشور انتخاب شود.

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: نتیجه انتخابات حداکثری و مشارکت پرشور مردم باعث می‌شود که یک رئیس‌جمهور مقتدر، توانا و کارگشا برای حل مشکلات کشور انتخاب شود که در عرصه‌های مختلف اجتماعی، بین‌المللی و اقتصادی تأثیر زیادی دارد. جهانیان امروز از دوست و دشمن انتخابات ایران را زیر نظر دارند و مشارکت حداکثری سبب بالا رفتن وجهه نظام اسلامی در دنیا می‌شود و انتخاب خوبی را رقم می‌زند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم و احزاب سیاسی تلاش کنند تا مشارکت حداکثری رقم بخورد و افرادی که به هر دلیل سعی می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند، دست از این عمل بردارند. این حرکات یا ناشی از ناآگاهی است یا ناشی از منفعت‌طلبی است تا بتوانند حزب و جریان سیاسی خود را بالا ببرند.

بختیار ادامه داد: معتقدم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو در مقایسه با انتخابات قبلی بیشتر خواهد بود و فضای جامعه تاکنون این امر را نشان داده است. البته هنوز به‌طور کامل فضای انتخاباتی کشور گرم نشده است و جبهه‌بندی‌های سیاسی و احزاب سیاسی باید بهتر وارد میدان شوند که امیدواریم در یک هفته آینده این شور و شوق ایجاد شود تا در ۱۰ روز پایانی منتهی به انتخابات شاهد پرشور شدن فضای انتخاباتی کشور شویم.

وی بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری تأکید و تصریح کرد: رعایت اخلاق در هر عرصه‌ای مهم است، چراکه در کشوری زندگی می‌کنیم که شهدای زیادی داده‌ایم و در تمام عرصه‌های انقلاب مردم خوبی داشته‌ایم که همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده‌اند. حق مردم و شهدا نیست که افرادی برای اینکه بخواهند به قدرت برسند تمام این ارزش‌ها را زیر پا بگذارند و حرف‌هایی بزنند که سبب تمسخر دیگر کاندیدها شود، این اعمال بر خلاف اخلاق و ارزش‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha