• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403032315422
  • خبرنگار : 71489

غضنفرآبادی: صحبت‌های قالیباف درباره برنامه هفتم توسعه امیدوار کننده بود

غضنفرآبادی: صحبت‌های قالیباف درباره برنامه هفتم توسعه امیدوار کننده بود

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم گفت: قالیباف بر برنامه هفتم مسلط و بهترین نیرویی است که می‌تواند این برنامه را اجرا کند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا به ارائه تحلیلی از اظهارات محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه شب گذشته «گفت‌وگوی ویژه خبری» پرداخت و گفت: به نظرم صحبت‌های دیشب آقای قالیباف خیلی جامع، کامل و امیدوارکننده بود و این شوق در آدم ایجاد می‌شود که ایشان برنامه هفتم توسعه را اجرایی کند و یک تحول روشن و عالی در جامعه ایجاد خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: کسی تردیدی در اجرایی و عملیاتی بودن آقای قالیباف ندارد چراکه او یک نیروی عملیاتی است و هم عملکرد و هم برنامه دارد و آنچه را که گفتند، انجام می‌دهند؛ تجربه گذشته ایشان و همچنین روزشمارهایی که در تهران گذاشتند، موید این موضوع است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «برنامه‌های قبلی توسعه در خوشبینانه‌ترین حالت ۳۰ درصد اجرایی شده است که ضایعه‌ای بزرگ است»، تاکید کرد: باور دارم که برنامه هفتم با مدیریت آقای قالیباف تنظیم شد؛ بنابراین او بر برنامه هفتم مسلط و بهترین نیرویی است که می‌تواند این برنامه را اجرا کند.

غضنفرآبادی همچنین در پیشنهادی به قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه یک دستورالعمل اجرایی برای هر دولتی است، پیشنهاد می‌کنم که آقای قالیباف در ادامه مسیر رقابت انتخاباتی و در برنامه‌های تلویزیونی بیشتر درباره برنامه هفتم توسعه صحبت کند و توضیح دهد.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم در پایان به ارائه مقایسه‌ای درباره اظهارات مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که با موضوع برنامه هفتم توسعه برگزار می‌شود، پرداخت و عنوان کرد: آقای پزشکیان اصلاً از برنامه اطلاع نداشتند و فقط گفتند که این برنامه باید اجرایی شود اما در مقابل آقای قالیباف تسلط بسیاری بر این برنامه داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha