• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403032215119
  • خبرنگار : 71661

وال‌استریت‌ژورنال: السنوار نبرد غزه را تداوم عاشورا می‌داند

وال‌استریت‌ژورنال: السنوار نبرد غزه را تداوم عاشورا می‌داند

رسانه آمریکایی نوشت رهبر حماس در غزه، جنگ کنونی در این باریکه را در تداوم مسیری می‌داند که امام حسین (ع) در کربلا بنا گذاشتند.

به گزارش ایسنا، رسانه آمریکایی با طرح این ادعا که به مکاتبات «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه با تیم مذاکره‌کننده مقاومت فلسطین دست پیدا کرده، گزارش داد السنوار جنگ غزه را با جنگ کربلا مقایسه کرده است.

به گزارش این روزنامه آمریکایی، السنوار در یکی از پیام‌های خود به تیم مذاکره‌کننده حماس گفته است: «ما باید این مسیری را که آغاز کردیم، ادامه دهیم. یا اینکه یک کربلای دیگر اتفاق بیفتد.»

السنوار اخیرا در واکنش به پیشنهاد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برای آتش‌بس، اعلام کرد حماس با کنار گذاشتن سلاح یا امضای هر توافق‌نامه‌ای که مستلزم آن باشد، موافقت نخواهد کرد.

به گزارش وال‌استریت ژورنال، السنوار تاکید کرده حماس تنها در صورتی با توافق تبادل اسرا موافقت خواهد کرد، که رژیم صهیونیستی به آتش‌بس دائمی در غزه متعهد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۱۷:۵۰

آمریکا درچه فکری هر مسلمان آزاده ای که برای رهایی از ظلم وستم بجنگد آن سرزمین وان مردم طابع مولای خود امام حسین علیه السلام هستند یحیی السنوار خیلی وقت ازامام حسین درس آزادگی ودفاع از مظلوم در برابر ظالم صهیونیستی یاد گرفته خدا حفظش کنه انشاءالله

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۲۱:۵۶

گاندی از امام حسین علیه السلام درس آزادگی آموخت و هند را آزاد کرد و عاشورا را سرلوحه کارشان قرار داده اند و حتما خون بر شمشیر پیروز خواهد شد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۲۳:۳۵

پرچم سرخ حسینی تا ابد در اهتزاز/ هر که باشد زیر این پرچم بگردد سر فراز ...راه خونین حسین ابن علی راه درست/ این مرام مردم آزاده از روز نخست..‌آن فلسطینی که شاگرد کلاس کربلاست /مظهر آزادگی او منبع صدق وصفاست...این کلاس کربلا شاگرد ممتاز آورد/ گر سلیمانی رود هم تای او باز آورد...

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۳ ۱۷:۱۳

قابل توجه ، رژیم موقت صهیونسیتی از درون پوسیده شده و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده ازجمله قتل عام زنان و کودکان فلسطین غزه مظلوم و مقاوم.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۳ ۲۲:۱۷

فلسطین پیروز است انشالله. خیلی مردم و رهبران نترس و قوی ، دلیر و صبوری داره انصافاً. امیدوارم بحق امام حسین پشت سر رهبرمان در مسجد الاقصی نماز بخوانیم. در وعده خدا شکی نیست.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۱:۲۳

درود بر مرد مجاهد فی سبیل الله یحیی اسنوار

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۴۵

سلام دوستان واقعآکه این سخنان یحیی السنواردل هرانسان ازاده ای رااشفته میکندبی اختیار اشک از چشمانم سرازیرمیشوددوستان چونکه رشادت وشهادت یاران خود راهم چون روز عاشورا دیده درودخدا برروان پاک شمامردان حق طلب جانثاران راه حق