• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032214544
  • خبرنگار : 50117

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان:

مشارکت در این انتخابات از دوره قبل بیشتر است

مشارکت در این انتخابات از دوره قبل بیشتر است

ایسنا/اصفهان دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: مشارکت در این انتخابات بالاتر از دوره قبل است و به احتمال قوی بیش از ۵۰ درصد واجدان شرایط رأی در انتخابات مشارکت خواهند کرد.

رسول حامدیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: قطعاً آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری بوده مشارکت بالای مردم در انتخابات است، بنابراین وظیفه همگان است که روی افزایش مشارکت کار کنند. اتحاد و یکپارچگی که بعد از سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور در کشور رقم خورد مثال‌زدنی بود که این امر در افزایش مشارکت مردم در انتخابات بی‌تأثیر نیست.

وی افزود: مشارکت گروه‌های مختلف سیاسی با سلایق مختلف در عرصه‌های گوناگون کشور می‌تواند در افزایش مشارکت در انتخابات مؤثر باشد. پیش‌بینی می‌کنم مشارکت در این انتخابات بالاتر از دوره قبل است و به احتمال قوی بیش از ۵۰ درصد واجدان شرایط رأی در انتخابات مشارکت خواهند کرد، هرچند پیش‌بینی دقیق ممکن نیست و فعلاً شواهد این امر را نشان می‌دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا، گفت: در مدت کوتاهی که به انتخابات مانده است باید تمام امکانات کشور برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات بسیج و برنامه‌های نامزدها به شکل هدفمند و پرشور از رسانه ملی پخش شود، بدون شک مناظره‌ها تأثیر زیادی خواهند داشت. مردم اگر اقناع شوند و احساس کنند رأی آن‌ها مؤثر است در انتخابات شرکت می‌کنند.

حامدیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید کردند که نهادهای نظارتی از بداخلاقی انتخاباتی و سیاسی جلوگیری کنند و از بداخلاقی در مناظرات پرهیز شود. بنابراین مناظرات باید به شکل سالم برگزار شود تا مردم بدانند برای حل مشکلات آنان برنامه وجود دارد.

وی ادامه داد: شرکت پرشور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند و اقتدار نظام در سطح بین‌المللی را افزایش می‌دهد. شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها سعی کرده است گرایش‌های مختلف سیاسی حضور داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha