• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403032214478
  • منبع : بازار

راهنمای خرید شارژر برای گوشی

راهنمای خرید شارژر برای گوشی

همه شارژرهای سریع یکسان ساخته نمی شوند. در این راهنمای خرید شارژر برای گوشی، نحوه انتخاب مناسب برای گوشی خود را یاد خواهید گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از دیدموشاپ، مانند بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی، ممکن است روی شارژر سریعی با ظرفیت متفاوت از دستگاه خود سرمایه گذاری کرده باشید، یا ممکن است از فناوری شارژ بهینه برای گوشی خود استفاده نکنید.

بنابراین چگونه می‌دانید کدام شارژر سریع برای گوشی گران‌قیمت شما مناسب‌تر است؟

ما در این راهنما نکاتی را برای کمک به شما ارائه کرده ایم.

شارژرهای سریع چقدر کار می کنند

امروزه گوشی های هوشمند از فناوری شارژ هوشمند استفاده می کنند که میزان مصرف انرژی را بر اساس وضعیت باتری و دما تنظیم می کند. حتی تلفن‌های ارزان‌قیمت هم اکنون دارای باتری‌هایی با شارژ سریع‌تر هستند تا خواسته‌های کاربر برای عمر باتری بیشتر و زمان شارژ کوتاه‌تر را برآورده کنند.

دستگاه های پریمیوم مانند سامسونگ گلکسی اس ۲۰ و آیفون ۱۱ به شارژرهای پرقدرتی مجهز هستند که می توانند شارژ سریع را ارائه دهند. با این حال، بررسی صحت ادعاهای سازنده قبل از خرید شارژر ضروری است. همیشه برای اطمینان از سازگاری و ایمنی تحقیقات کامل انجام دهید.

قبل از خرید شارژر سریع چه نکاتی را باید در نظر گرفت

برای شناسایی یک شارژر سریع با کیفیت برای گوشی هوشمند خود، نکات زیر را در نظر بگیرید:

بفهمید تلفن شما چقدر توان را بر حسب وات (W) تحمل می کند

  • اولین چیزی که باید بدانید این است که تلفن شما چقدر توان را بر حسب وات (W) تحمل می کند. این معمولاً در برگه مشخصات یا دفترچه راهنمای تلفن ذکر شده است. به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا می تواند با شارژر ۲۵ وات شارژ را پشتیبانی کند.
  • به خاطر داشته باشید که هر چه تلفن شما قدرت بیشتری را تحمل کند، سریعتر شارژ می شود. با این حال، این به توان خروجی شارژر نیز بستگی دارد. اگر توان خروجی شارژر کمتر از برق مورد نیاز گوشی شما باشد، گوشی شما کندتر شارژ می شود.
  • اگر توان خروجی شارژر بیشتر از برق مورد نیاز تلفن شما باشد، تلفن شما فقط به اندازه توان خود انرژی مصرف می کند. بنابراین، باید به دنبال شارژری باشید که با برق مورد نیاز گوشی شما مطابقت داشته باشد یا بیشتر از آن باشد.

بررسی کنید که گوشی شما از چه استاندارد شارژی پشتیبانی می کند

  • دومین چیزی که باید بررسی کنید این است که گوشی شما از چه استاندارد شارژی پشتیبانی می کند. این پروتکلی است که تعیین می کند شارژر و تلفن چگونه با هم ارتباط برقرار می کنند و سرعت شارژ بهینه را با هم مذاکره می کنند.
  • سومین موردی که باید در نظر بگیرید برند یا سازنده شارژر است. شارژرهای ارزان‌تر و با کیفیت پایین ممکن است عملکرد شارژ مطمئن و ایمن را ارائه ندهند. ممکن است بیش از حد داغ شوند، به باتری گوشی شما آسیب برسانند یا حتی باعث آتش سوزی شوند.
  • برندهای معتبری مانند ۴۵W سامسونگ و Oraimo's PE۲.۰ اغلب تحت آزمایش‌های کیفی دقیق قرار می‌گیرند تا استانداردهای سازگاری و ایمنی را برآورده کنند. آنها همچنین گارانتی و خدمات مشتری را در صورت بروز هرگونه مشکل ارائه می دهند. شما باید شارژرهایی را از برندها یا فروشگاه های معتبری چون فروشگاه اینترنتی دیدموشاپ خریداری کنید.

نظرات و بازخوردهای محصول را در مورد شارژر مورد نظر خود بخوانید

  • چهارمین کاری که باید انجام دهید این است که به شما درک بهتری از عملکرد و قابلیت اطمینان شارژر می دهد. همچنین می توانید از تجربیات و نکات دیگر کاربران بیاموزید. باید به دنبال نظرات مثبتی باشید که قابلیت شارژ سریع شارژر، سازگاری، ایمنی و موارد دیگر را تایید می کند.
  • برخی از شارژرها دارای چندین پورت با استانداردهای مختلف مانند USB-A و USB-C هستند. شما باید شارژری انتخاب کنید که بتواند همه دستگاه های شما را در خود جای دهد و آنها را به طور موثر شارژ کند.

سوالات متداول خرید شارژر

راهنمای خرید شارژر برای گوشی

آیا شارژ سریع به باتری من آسیب می رساند؟

اگر همه چیز در داخل به خوبی مدیریت شود، آسیب نادر است. سیستم مدیریت باتری دو فاز شارژ را از نزدیک نظارت می‌کند و سرعت شارژ را در فاز دوم کاهش می‌دهد تا به باتری زمان بدهد تا شارژ را جذب کند و از مشکلات جلوگیری کند، به همین دلیل است که می‌تواند ۱۰ دقیقه طول بکشد تا آن چند درصد آخر را بدست آورد.

بهترین زمان برای شارژ مجدد گوشی چند درصد است؟

۳۰ درصد اگر می خواهید در سلامت باتری خود دست فعال تری داشته باشید، زمانی که سطح باتری آن حدود ۳۰ درصد پایین آمد، گوشی خود را به برق وصل کنید.

آیا می توانم از شارژرهای نامتناسب استفاده کنم؟

مگر اینکه از شارژرها و کابل‌های تقلبی یا آسیب‌دیده استفاده کنید، مخلوط کردن و تطبیق کابل‌ها و شارژرها به باتری شما آسیبی نمی‌رساند. با این حال، ممکن است هنگام استفاده از دستگاه‌هایی که همراه دستگاه شما هستند، در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ نشوید.

چگونه می توانم انرژی باتری خود را حفظ کنم؟

می توانید از ترفندهای معمول صرفه جویی در مصرف انرژی برای صرفه جویی در انرژی باتری خود استفاده کنید، مانند کم کردن روشنایی صفحه نمایش، خاموش کردن Wi-Fi و بلوتوث در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید، محدود کردن استفاده از داده های پس زمینه از طریق تنظیمات، و نظارت بر برنامه ها. که از GPS استفاده می کنند.

آیا گوشی های اندرویدی سریعتر از آیفون شارژ می شوند؟

بله، گوشی‌های اندرویدی در مقایسه با آیفون‌ها سریع‌تر شارژ می‌شوند، حتی در صورت عدم وجود قابلیت شارژ سریع. بررسی نشان داده است که ظرف مدت ۱۵ دقیقه شارژ، دستگاه هایی مانند OnePlus از ۰ درصد به ۲۰ درصد ظرفیت باتری افزایش یافته در حالی که آیفون تنها ۹ درصد افزایش را تجربه کرده است.

نتیجه

شارژ سریع می تواند به معنای تفاوت بین تمام شدن شارژ در هنگام استفاده از تلفن یا شارژ کامل در تنها ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باشد. بنابراین، سوال این است که شارژر سریع من چقدر با گوشی من سازگار است؟ درک این موارد می تواند به شما در انتخاب درست هنگام خرید شارژر گوشی کمک کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha