• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403032114151
  • خبرنگار : 30147

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام:

پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در دولت شهید رئیسی تا ابد به یادگار خواهد ماند

پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در دولت شهید رئیسی تا ابد به یادگار خواهد ماند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در دولت ایران قوی و به یاد رئیس‌جمهور عزیزمان با ایثار بی‌نظیر و تعهد بی‌وقفه‌اش به سلامت مردم تا ابد به یادگار خواهد ماند.

 محمد محمدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در سال ۱۴۰۲ شاهد تحولات چشمگیری در حوزه‌های مختلف بود، گفت: کسب عنوان درجه یک بیمارستان‌های تحت پوشش در اعتبار بخشی سال گذشته نشان‌دهنده تعهد و تلاش بی‌وقفه پرستاران و سایر کادر درمانی در ارائه خدمات باکیفیت به بیماران است.

وی با اشاره به کسب مقام پنجم کشوری و دوم استانی در اهداء عضو گفت: واحد شناسایی بیماران پیوندی و اهداء عضو این واحد با هدف شناسایی و ارجاع بیماران نیازمند به پیوند عضو به مراکز تخصصی تأسیس شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام ابراز کرد: دوره آموزشی دو روزه توانمندسازی مدیران با حضور اساتید برجسته هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی وزارت بهداشت و درمان برای مدیران پرستاری با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های مدیران پرستاری در زمینه مدیریت امور پرستاری برگزار شد.

محمدی در همین خصوص از شرکت ۵۰ درصد کادر پرستاری در ۱۵ فاز آزمون صلاحیت حرفه‌ای و قبولی ۳۵ درصد کادر پرستاری در آزمون‌های فوق و اخذ گواهی صلاحیت حرفه‌ای خبر داد و گفت: این موضوع نشان‌ دهنده اهمیت و تعهد پرستاران به ارتقای سطح دانش و مهارت‌های خود و ارائه خدمات باکیفیت به بیماران است.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت نسبت به پیگیری راه‌اندازی مهدکودک برای فرزندان همکاران در بیمارستان سجادیه به منظور رفع مشکل نگهداری از فرزندان همکاران و ایجاد آرامش خاطر برای آنان در حین انجام وظایفشان اقدام شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام همچنین از فعال کردن کارشناس زخم در بیمارستان‌ سجادیه با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران مبتلا به زخم‌های مزمن خبر داد و گفت: راه‌اندازی واحد رسیدگی به شکایات در بیمارستان‌های تحت پوشش و اخذ پس خوراند از این واحد و اقدامات اصلاحی در راستای رفع مشکلات و موانع و افزایش رضایتمندی بیماران در این مدت انجام شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام، در دولت ایران قوی و به یاد رئیس‌جمهور عزیزمان که ایثار بی‌نظیر و تعهد بی‌وقفه‌اش به سلامت مردم تا ابد الهام‌بخش ما خواهد بود؛ ابراز کرد: راه‌اندازی بخش تصویربرداری MRI در محل بیمارستان سجادیه با ۲۲۰ مترمربع مساحت زیربنایی احداثی و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای ساخت فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز آن، احداث خانه بهداشت باغسنگان سفلی، احداث مرکز جامع سلامت جنت‌آباد، احداث مرکز جامع سلامت صالح‌آباد، احداث مرکز جامع سلامت علی‌آباد، احداث مرکز جامع سلامت بزد، احداث مرکز جامع سلامت نیلشهر از جمله پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در دولت سیزدهم است.

محمدی همچنین از تحولات چشمگیر در حوزه پرستاری در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این تحولات، ارتقای سطح کیفی خدمات پرستاری و ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران را به دنبال داشته است.

وی اقدامات انجام شده در حوزه پرستاری را افتتاح کلینیک آموزش به بیمار و پرستار با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های پرستاران در زمینه آموزش خود مراقبتی بیماران و خانواده‌ها در منزل و فالواپ بیماران بعد از ترخیص آنان و افزایش سطح رضایتمندی و کاهش بستری مجدد بیماران عنوان کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام با اشاره به کلنگ زنی ۱۸ واحد پانسیون پرستاری توسط دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام اعلام کرد: ساخت این پانسیون‌ها گامی مهم در زمینه رفاه حال پرستاران و رفع مشکل اقامت آنان در این شهرستان به شمار می‌رود.

محمدی افزود: کسب مدیر پرستاری نمونه کشوری ۱۴۰۲، اعزام پرستار برای اربعین ۱۴۰۲ در بیمارستان‌ها و مرز مهران، اجرای قانون تعرفه گذاری طبق دستورالعمل‌های وزارتی و بسترسازی در his بیمارستان‌ها، جذب ۲۷ نفر کادر پرستاری در آزمون استخدامی ۱۴۰۲ در رشته‌های پرستاری، بیهوشی و اتاق عمل در زمره اقدامات ارزشمندی است که نشان‌ دهنده تعهد و تلاش بی‌وقفه پرستاران دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام برای ارائه خدمات باکیفیت به بیماران و ارتقای سطح سلامت جامعه است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام، اظهار کرد: ما در حوزه پرستاری دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام، متعهد به ارائه خدمات باکیفیت به بیماران و ارتقای سطح سلامت جامعه هستیم و اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ گامی برای تحقق این هدف والا بوده است و امیدواریم با ارائه خدمات نوین و ارتقای دانش و مهارت‌ پرستاران، سطح رضایت‌مندی بیماران را افزایش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۱۹:۵۶

درود بر شهید رئیسی تو واقعا مرد بزرگ و رئیس جمهور واقعی واسه ایران بودی روحت شاد باشه