• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403032114150
  • خبرنگار : 50673

از دستاوردهای بهزیستی هرمزگان در اجرای طرح‌های دانش‌آموزی تقدیر شد

از دستاوردهای بهزیستی هرمزگان در اجرای طرح‌های دانش‌آموزی تقدیر شد

ایسنا/هرمزگان در جریان برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم، از دستاوردهای بهزیستی استان هرمزگان در اجرای طرح‌های دانش‌آموزی با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

امروز دوشنبه ۲۱ خرداد، در جریان برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان، برزگر رئیس شورای مبارزه با مواد مخدراستان و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات کانون غدیر بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در حاشیه این مراسم، طرح‌های دانش‌آموزی مذکور را شام: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در گروه‌های سنی ۱۵ تا ۱۸ ساله،  طرح خود مراقبتی و آگاهسازی با تاکید بر تاب‌آوری و مهارت‌ورزی عنوان کرد و افزود : طرح خود مراقبتی و آگاهسازی با تاکید بر تاب‌آوری و مهارت ورزی (خاتم) با مشارکت و همکاری اداره کل آموزش وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در سال گذشته در شهرستان های قشم، بندرعباس، پارسیان، خمیر، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه اجرا شده است.

وی تصریح کرد : این طرح امسال نیز در استان اجرا خواهد شد.

سامیه جهانشاهی در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) در شهرستان‌های بندرعباس ،قشم، خمیر، حاجی‌آباد، میناب، پارسیان، بستک و رودان با مشارکت ۶۴۳ نوجوان ۱۵ تا ۱۸ در سال گذشته در این طرح تصریح کرد: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) در سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت و  امسال نیز با مشارکت ۷۱۹ نوجوان در هشت شهرستان ذکر شده اجرا خواهد شد.

به گفته وی ارتقاء توانمندی‌های نوجوانان و افزایش مهارت‌های کارگروهی و مشارکتی، افزایش شناخت نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و ایجاد سازوکار تشویقی و توسعه شبکه روابط مشارکتی نوجوانان در محله برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهداف اصلی این طرح است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha