• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403032113820
  • خبرنگار : 71299

امام جمعه ایلام:

ارائه بیشترین خدمت به مردم، بهترین جلوه شکرگزاری نعمت مسئولیت است

ارائه بیشترین خدمت به مردم، بهترین جلوه شکرگزاری نعمت مسئولیت است

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: مسئولیت فرماندهی سپاه مسئولیت بزرگی است و شکرانه مسئولیت خدمت هر چه بیشتر به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین «اله نور کریمی‌تبار» امروز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، اظهار کرد: جلسات تکریم معارفه یک رزمایش جدید است که فرد مسئول از افق جدیدی به ظرفیت و توان کاری که داشته است توجه و نگاه می‌کند.

وی با بیان اینکه انسانی که مسئولیت را می‌پذیرد باید قدردان این مسئولیت باشد، افزود: این مسئولیت یک نعمت بزرگ است که خداوند متعال به انسان ارزانی داشته و انسان باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم انجام دهد.

‌امام جمعه ایلام با بیان اینکه ارائه بیشترین خدمت به مردم، بهترین جلوه شکرگزاری نعمت مسئولیت است، بیان کرد: انسان مسئول باید زمینه خدمت بیشتر را برای خود فراهم کنند و کسی که قدردان این نعمت نباشد به طور قطع دچار خسران خواهد شد.

‌حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با تأکید بر اینکه هم‌رزمان شهدا، در واقع شهدای زنده ای هستند که امروز در بین ما وجود دارند یادآور شد: همرزمان شهدا هر چند گمنام هستند اما ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

 وی در ادامه با بیان اینکه سردار « شاکرمی» تمام وقت در خدمت مردم، بسیج و سپاه بوده است، ابراز کرد: هر جایی که احساس می‌کردم در استان بار بر زمین مانده ای وجود دارد، سردار شاکرمی تکیه گاهی شایسته برای انجام این امورات بود.

‌امام جمعه ایلام با اشاره به مردم‌داری سردار شاکرمی عنوان کرد: یکی از یادگارهای ماندگار وی در استان، بیمارستان کوثر بوده است که نیاز نیروهای مسلح استان و مردم را به وجود یک مرکز درمانی مجهز را رفع کرده است.

‌حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا یک موج ارزشمند فرهنگ معنوی با عطر و بوی شهدا در استان ایجاد کرد افزود: سردار حسینی نیز یک چهره آشنا و جزو چهره‌های آشنا برای همه مردم استان است.

 ایشان تصریح کرد: فرمانده‌ای که جایگاه بالایی در تشکیلات نظامی و در رده های کاری مربوط به خود دارد اما برای خدمت به مردم استان خود، تلاش کند و در استان حضور پیدا کند بسیار ارزشمند و یک درس بزرگ است.

 امام جمعه ایلام گفت: چنین انسانی تشنه خدمت به مردمی است که با آنها زندگی کرده، در دفاع مقدس همراه و همدوش مردم استان بوده است و امروز نیز برای عبور از سختی‌ها در کنار مردم قرار می‌گیرد.

در این مراسم که با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، سردار پاسدار «سیدصادق حسینی» بعنوان فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) منصوب و از زحمات سردار پاسدار «جمال شاکرمی» تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha