• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403032013506
  • خبرنگار : 71506

صحبت‌های اسماعیلی بعد از المپیکی شدن: هدفم طلای المپیک است

صحبت‌های اسماعیلی بعد از المپیکی شدن: هدفم طلای المپیک است

سعید اسماعیلی گفت: هدفم طلای المپیک است و امیدوارم دل هم‌وطنانم را شاد کنم.

سعید اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، بعد از انتخاب شدنش به عنوان نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم المپیک اظهار کرد: با وجودی که در ثانیه‌های آخر کشتی نیمه نهایی نتیجه را واگذار کردم توانستم جبران کنم و سهمیه المپیک را بگیرم. امیدوارم در المپیک هم بهترین نتیجه را کسب کنم. 

وی در خصوص رقابت‌هایش مقابل محمدرضا گرایی جهت انتخابی المپیک گفت: مسابقه سختی بود، گرایی هم قابل احترام و قهرمان المپیک است ولی کشتی برد و باخت دارد. خدا را شکر توانستم پیروز این مبارزه باشم. 

وی در مورد مبارزه‌اش برابر نماینده کوبا گفت: در ثانیه‌های آخر کشتی‌گیر کوبا بازی را رها کرد و من هم رها کردم. خواستم با مربی‌ام دست دهم که از پشت من را گرفت. امیدوارم در المپیک جبران کنم.

اسماعیلی گفت: هدفم طلای المپیک است و امیدوارم دل هم وطنانم را شاد کنم. نماینده ۶ وزن المپیکی از خوزستان است و این برای کشتی خوزستان خوب است. امیدوارم مسئولان بیشتر رسیدگی کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۸

انشالله برادر فقط به کشتی فکرکن باعتماد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۹

ماشالا آقاسعید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۰۸:۲۹

دلاور یعنی سعید اسماعیلی صدرصدقهرمان المپیک پاریس میشود

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۰:۴۰

سلام خسته نباشی پهلوان اقای اسماعیلی پهلوانی فکر میکنند ولی دیگر کشتی گیران طبق قانون کشتی میگیرند اینجا است که پهلوان ما ضرر میکنند در مبارزه با کوبایی و ژاپنی اگر طبق قانون کشتی می گرفت صدرصد قهرمان میشد من که لذت بردم از کشتی این شیر ایرانی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۱:۱۰

تجربه به آسانی بدست نمی آید المپیک جای اشتباه نیست. یا علی مدد بجنگ تا پیروز باشید.به اذن خدا

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۲:۱۲

برادر من کشتی شما رو که دیدم یاد کشتی های سعید عبدولی افتادم ! اگر به این ناپختگی هات ادامه بدی جز این که خودت رو فرسوده کنی و اعصاب ملّت رو به‌هم‌بریزی چیزی عایدت نمیشه !

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۲:۴۳

به طور قطع برای من بعد از کشتی‌های حسن آقا یزدانی پهلوان؛کشتی آقا سعید و آقا هادی ساروی بهترین کشتی‌های بود که در این چند وقت دیدم. لذت بردن از دیدن کشتی یعنی همین. برد و باخت مهم نیست. مهم کشتی زیبا گرفتن است.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۰۰:۲۷

دمت گرم عزیزم من هم درچهل سال قبل مقابل قهرمان وزن ۴۸کیلوگرم بازنده شدم ولی وقتی وسط تشک دست من وحریفم را گرفت من سریع دست خودم را بالا بردم وداور ازاین کارمن عصبی شد وحرکت بدی انجام داد خداونداورابیامرزد۰

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۳:۵۵

غیر از شما یکی دو تا دیگه هم در ثانيه های پایانی کشتی رو ول می‌کردند.باس رو این موضوع کار بشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۲۰:۱۶

ایولله ماشاالله به این شیرپیاانشاالله قهرمان المپیک صددرصد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۱۴:۲۶

با تمرینات هوازی سخت،مرور فن وبدنسازی عالی،ان شاءالله به امید موفقیت وطلایی شدن همه عزیزان ورزشکار در همه میادین بخصوص المپیک