• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403032013420
  • خبرنگار : 71506

سعید اسماعیلی هم برنز گرفت/ شانس المپیک در ثانیه آخر زنده شد!

سعید اسماعیلی هم برنز گرفت/ شانس المپیک در ثانیه آخر زنده شد!
عکس آرشیوی است

سعید اسماعیلی نیز همانند محمدرضا گرایی به مدال برنز تورنمنت مجارستان رسید تا تعیین نماینده ایران در المپیک به دیدار انتخابی میان او و گرایی کشیده شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت مجارستان، سعید اسماعیلی، نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در دیدار رده‌بندی مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن در حالی که تا دو ثانیه مانده به پایان پنج بر سه عقب بود با نتیجه شش بر پنج به برتری و به مدال برنز رسید تا تعیین تکلیف معرفی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران از میان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به دیدار انتخابی در پایان رقابت‌های امشب کشیده شود.

اسماعیلی پیش از این در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر نستور آلمانزا از شیلی را از پیش رو برداشت. او در دور دوم با نتیجه شش بر صفر والنتین پتیک از مولداوی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. اسماعیلی در این مرحله با توجه به اشتباه در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۹ بر هفت مغلوب لوئیز اورتا سانچز قهرمان جهان از کوبا شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

محمدرضا گرایی، دیگر نماینده ایران در این وزن نیز پیش از این به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۲۰:۱۷

باسلام ، گرایی هم برنز گرفت اسماعیلی هم برنز گرفت چرا اسماعیلی بره المپیک

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۳:۲۱

گفته باید دو مسابقه انتخابی بدهند انهم در مجار با داوران خارجی تازه اسماعیلی خیلی آماده تر هست گرایی خونسر ، و کم زور است بهر حال هرکه پیروز شود حق اوست.زنده باد ایران سربلندمان

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۲۰:۳۳

ماشاالله هردوشون خوب هستن هرکی بهتر بودوموفق شد حقش المپیک هست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۲۱:۳۷

واقعاحق اسماعیلیه بره المپیک خیلی عالی کشتی گرفت مدال طلای واقعی مال اوست گرایی دیگه تموم شده خیلی ضعیف ولی رمق کشتی میگیره کشتی گیردرجه چندم تونس روبه زور برددرحالیکه گروه اسماعیلی قهرمان جان والمپیک بودن