• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403031912385
  • خبرنگار : 30147

بخشدار سرولایت مطرح کرد

عزم دولت برای توسعه شبکه تلفن همراه در مناطق محروم روستایی

عزم دولت برای توسعه شبکه تلفن همراه در مناطق محروم روستایی

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت از عزم جدی دولت برای توسعه شبکه تلفن همراه در مناطق محروم روستایی این بخش خبر داد.

باقر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی تکنولوژی دکل تلفن همراه روستای گاوکش، مردم این روستا و چند روستای اطراف این منطقه به‌زودی از شبکه سیار پیشرفته بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به جلسات و پیگیری‌های معاون استاندار و فرماندار و همراهی‌های مدیریت مخابرات شهرستان، با عزم جدی، در حال توسعه شبکه تلفن همراه در مناطق محروم روستایی هستیم تا اینترنت همراه پرسرعت را در نقاط روستایی داشته باشیم.

بخشدار سرولایت گفت: با نصب و راه‌اندازی سه سایت جدید همراه اول در روستاهای بیدخان، عشق‌آباد و آنچگان، مشترکان این روستاها و مناطق اطراف از خدمات دیتایی و اینترنت پرسرعت مبتنی بر شبکه همراه استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های استانداری و مخابرات درباره توسعه شبکه ارتباطات مخابراتی روستایی اظهار کرد: تجهیزات لازم برای ایجاد این سایت‌ها و به‌روزرسانی دکل‌های روستاهای کلیدر، خایسک و فهنه انجام شد.

او بیان کرد: با تکمیل مراحل پی‌ریزی (فوندانسیون) در راستای تکمیل و افزایش پوشش شبکه‌ای ایرانسل، دکل جدید این شبکه ارتباطی در روستای گاوکش نصب شد.

وی با بیان تقاضای تأمین اعتبار از محل پروژه uso برای راه‌اندازی خطوط ثابت سه روستای متقاضی، گفت: بهره‌مندی روستاییان از خدمات دولت الکترونیک و اطلاعات ملی، با نصب و راه‌اندازی دکل مخابراتی پرسرعت تلفن همراه جدید نیازمند تکمیل و افزایش پوشش ارتباطات سیار و پایداری ارتباطات مخابراتی در روستاهاست که در حال انجام است.

صدیقی بیان کرد: با تکمیل نصب و راه‌اندازی این دکل‌ها که در راستای تکمیل و افزایش پوشش شبکه‌ای انجام می‌شود، انتظار می‌رود تا ضمن رفع نقاط کور، روستاییان از خدمات دولت الکترونیک بهره‌مند شوند و از این پس بتوانند تبادل اطلاعات صوتی و تصویری را با کیفیت مطلوب و با سرعت بالا تجربه کنند.

بخشدار سرولایت اجرای عدالت ارتباطی و تکمیل پوشش و افزایش پایداری ارتباطات مخابراتی را از دیگر مطالبات مردم این منطقه دانست و افزود: مردم روستای گاوکش بی‌صبرانه منتظر تکمیل مراحل کار هستند. همچنین برای روستای برزنون، مجوز نصب و راه‌اندازی یک دکل ایرانسل گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha